PDA

Ver la versión completa : Una nova etapa - Robadones 1

Joan A. Gomila
20/03/2015, 12:48
El passat diumenge dia 8, aprofitant que havia de fer tot es dia per sa banda de llevant i que es fotoclub d'es Cercle Artístic va fer una sortida a sa pedrera de Robadones, vaig fer sa primera sessió de fotos (oficial podriem dir) només amb óptiques de focal fixa.

Primer de tot dir que es lloc em va agradar molt, hi havia moltes més embarcacions de ses que hagués imaginat, i essent una pedrera tapada, sa llum de s'interior donava per molt.

Personalment vaig quedar molt satisfet de ses fotos que vaig fer. A poc a poc vos n'aniré mostrant algunes. Aquesta és sa primera:

3179

Dades exif:

Nikon D5000 amb Tamron 90 mm, f/8, vel. 0,8 seg, ISO 200, compensació d'exposició -2,33.

Francisco Aviles
20/03/2015, 16:05
Molt bona,Joan m,agrada Molt tot..

Jaume Franch
20/03/2015, 16:18
Estic segur que si el fons desenfocat fos més fosc, la foto guanyaria molt.
Bona foto, Joan

Lafebre
20/03/2015, 18:14
Bona composició i bones textures. És dels casos en que no m'importaria que la barca quedés més "ofegada", tallant la foto per dalt per tal que la vista no es distregui gens. Bona foto, Joan.

Bep Taltavull
20/03/2015, 19:24
M'agrada tal cual Joan, bona composició i textures, veritat es que aquesta localització dona molt de joc, estic d'acord amb tu en que la llum de l'interior es excelent.

Juan Cuadros
21/03/2015, 14:46
Hola Joan A: Una buena imagen de detalle. Me gusta. Respecto a lo que comentas de los objetivos fijos, también estoy totalmente de acuerdo, lo que pasa es lo que pasa....al componer más problemas. Si no tienes espacio detrás para moverte y no llevas varios objetivos en la bolsa....ya no puedes hacer lo que te gustaría, pero la calidad es superior.
Un saludo.

Carlos Silvestre
22/03/2015, 11:41
Hola Joan A: Una buena imagen de detalle. Me gusta. Respecto a lo que comentas de los objetivos fijos, también estoy totalmente de acuerdo, lo que pasa es lo que pasa....al componer más problemas. Si no tienes espacio detrás para moverte y no llevas varios objetivos en la bolsa....ya no puedes hacer lo que te gustaría, pero la calidad es superior.
Un saludo.

Los fijos son más incómodos pero obligan a exprimirse el coco para conseguir mejores encuadres...como este de Joan.

Manel Almar
22/03/2015, 13:04
Bones, per mi tambe m´agrada com esta, bona composició i bona foto Joan A.:cool:

Cisco Dura
22/03/2015, 13:56
Per a mi, jo també la retallaria per la part de dalt. En blanc i negre no li donaria molta més força?

Joan A. Gomila
25/03/2015, 12:37
Moltes gràcies pels comentaris a tothom!!!

Crec que teniu raó en quan a que pot millorar retallant una mica per dalt, però des d'un primer moment només volia mostrar sa foto fent els minims ajustaments necessaris i ni em vaig plantejar la possibilitat de retall, però com he dit, crec que teniu raó.

En quan a enfosquir el fons, tampoc ho vaig fer per sa mateixa raó que he explicat amb el retall, tanmateix és sa llum que hi havia en aquell moment i no tenc clar que sigui necessari modificar-ho, tot i que segurament donaria més protagonisme a sa barca.

Finalment, pel que fa al comentari d'en Cisco que proposa passar-la a blanc i negre, només dir que quan vaig fer ses fotos en cap moment s'em va passar pel cap de fer-les en blanc i negre. És una mica el que hem comentat a vegades que quan fas sa foto ja la veus en blanc i negre i en aquest cas no va ser així. Tot i açò, és possible que quedi bé i no vull dir que no ho provi si tenc un moment per veure com queda, però sa intenció primera va ser fer-les en color tal com l'he presentada.

Cisco Dura
29/03/2015, 15:44
Completament d'acord que si el teu primer pensament era fer-la en color, però la temàtica em sembla adient per poder fer-la en blanc i negre.

Pepe Peñafiel
30/03/2015, 21:49
He probado lo que dice Vicenç y es cierto, la imagen gana a pesar de quedar justa de encuadre por arriba.
En todo caso me gusta lo que has conseguido Joan, felicidades.

Joan A. Gomila
05/04/2015, 09:00
Recuper només per un moment aquest fil, per que sa majoria de comentaris aconsellaven retallar sa foto per dalt. Vos deix sa foto retallada, idò ei-2

3297

Lafebre
05/04/2015, 19:11
Sí, Joan, a mi m'agrada força més així.