PDA

Ver la versión completa : Inauguració exposició LLuis Surralles



Lafebre
13/03/2015, 14:23
Ahir vespre vaig tenir el goig de poder assistir a la inauguració de l'exposició sobre bàsquet del nostre company Lluis, tal com ell mateix ens havia anunciat, en el local social de l'Agrupació Fotogràfica Sant Joan Baptista, d'on ell n'és soci, a Sant Adrià del Besos. A més, vaig tenir el plaer de fer alguna foto de l'acte. Aquí en teniu alguna mostra.

Pels qui no coneixeu personalment en Lluis, us en donaré una pista. No és el més alt dels dos, sinó el que duu ulleres :) L'altre és el mític exjugador de bàsquet de La Penya, Josep M. Margall

3119
Un dels assistents a la inauguració va ser el gran Roger Grimau

3120
Aquí, al començar l'acte. D'esquerra a dreta: Hugo Ferrer, regidor de cultura de Sant Adrià; José A. Ferriz, president de la Federació Catalana de Fotografia; Joan Callau, Alcalde de Sant Adrià; Eduard Portela, president d'honor de l'ACB; el nostre amic LLuis i Antoni Fernández, president de l'Agrupació Sant Joan Baptista.

3121

Eduard Portella, president d'honor de l'ACB li fa entrega al Lluis d'un trofeu de reconeixement

3122
Aquí, amb un altre gran del bàsquet i actual president de La Penya, en Jordi Villacampa. (com podreu apreciar, en LLuis no deixa anar el trofeu per res del món :rolleyes:)

3123
Com que el sistema no em deixa penjar que només 5 fotos de cop, penjo la foto pendent en una "resposta"

Lafebre
13/03/2015, 14:26
I, per acabar, una mostra de l'ambient que hi havia.

3124
Lluis, només em queda dir-te, una vegada més, Mooooooltes felicitats. :very_drunk:

Francisco Aviles
13/03/2015, 15:55
Moltes felicitats, Lluís després d'Tota una vida de Treball, tens el Reconeixement merescut de moltes personas, una abraçada desde de Menorca.
Bon reportatge, Vicenç:very_drunk:

Jaume Franch
13/03/2015, 18:52
Quin gust disposar d'aquest reportatge i gaudir d'aquests moments tant especials pel nostre amic Lluís !.
FotoFinde es sent ben orgullós de tenir un fotofindero d'aquesta categoria humana i fotogàfica.
Lluís: pots tenir per ben segur que tots els teus companys de FotoFinde hi hauríem assistit de bon grau.
Enhorabona.
Reb una forta abraçada.

Gràcies Vicenç.

Lluis Surralles
13/03/2015, 20:38
Moltes gràcies a tots. Quan a un i fan massa homenatges, mal assunto. Vol dir que li queda poc. Em van fer tornar vermell. Jo que soc un tio planer, tanta alabança inmerescuda em va deixar una mica fora de joc. Aixó si: en vaig sentir molt estimat.

Lluis Surralles
13/03/2015, 20:43
Moltes gràcies a en Vicens per venir a fer-me costat i pel formidable reportatge. Per cert: també va venir un altre fotofindero al que no tenia el gust de conèixer, en Toni Acosta.

Jaume Franch
14/03/2015, 00:57
Moltes gràcies a en Vicens per venir a fer-me costat i pel formidable reportatge. Per cert: també va venir un altre fotofindero al que no tenia el gust de conèixer, en Toni Acosta.
Sí, en Toni Bolea (Toni Acosta) surt a la darrera foto.

Toni Acosta
15/03/2015, 20:43
Emotiva i fantàstica exposició suposo que resumir tants anys de treball en una exposició haurà estat difícil, també ha estat agradable saber que unes de les fotos més estimades d'en Luis és una d'un familiar meu en Riqui Rubio. Ha estat una bona excusa per conèixer dos bons fotofinderos Luis i en Vicenç encantat.
Bon reportage, has de fer-ne un igual a la meva propera exposició

Raul Sintes
16/03/2015, 17:32
Enhorabona Lluis, m'ha donat molt de goig conèixer-te amb aquestes imatges. Espero que en un futur ens poguem saludar personalment, dons tenim una filla que viu a l'Hospitalet i de tant en tant venin per aquelles terres.

Lluis Surralles
16/03/2015, 23:39
Toni: Espeero que em comuniquis el dia de la teva inauguració. Vindré
Raúl: Quan vinguis a Barcelona, truca´m. Ja que en el fotofinde estan tan de moda les birres, ens prendrem unes canyetes.

Carlos Silvestre
17/03/2015, 08:19
Por el éxito veo que saben apreciar tus fotos y tu persona. Enhorabuena y lástima no haber podido acudir. Un abrazo.

Joan A. Gomila
17/03/2015, 10:28
Enhorabona, Lluis, crec que has rebut un merescut homenatge de la teva gent per tans anys de bona feina.

Raul Sintes
17/03/2015, 13:29
Toni: Espeero que em comuniquis el dia de la teva inauguració. Vindré
Raúl: Quan vinguis a Barcelona, truca´m. Ja que en el fotofinde estan tan de moda les birres, ens prendrem unes canyetes.

Segur que ho faig.

Bep Taltavull
20/03/2015, 19:46
Enhorabona Lluis!! intueixo que va ser tot un èxit.

Bon reportatge Vicenç

Roberto Mauro
20/03/2015, 21:12
Enhorabuena Luis, un abrazo y espero verte pronto por Menorca

Cisco Dura
24/04/2015, 10:06
La meva enhorabona. Com a fotograf i com amant del basket.