Ver la versión completa : El escollo
Raul Sintes
12/03/2015, 18:02
La misma roca de Carlos, des de otra perspectiva y un poquitín más tarde.
f/3,5; focal 18; exp. 4' temp. 3400k.
3114
Raül, crec que si enfosquissis el cel, la foto guanyaria, però el reflex (contaminació?) de llum que surt per la dreta li fa un flac favor a la foto. Llàstima.
Jaume Franch
14/03/2015, 00:41
No m'acaba de convencer. Queda tot molt difuminat.
Les linies estelars massa curtes o massa llargues , pel meu gust.
Raul Sintes
14/03/2015, 16:31
Si vos he de dir sa veritat, a jo tampoc m'agrada. Per açò la vaig pujar, per que algú em digués què he fet malament ja que no és un problema de la càmera.
Carlos Silvestre
15/03/2015, 19:22
Si te consuela a mi me quedaron exactamente igual. Creo que las condiciones eran muy adversas: la luz frontal del faro, el hecho de que no hubiera oscurecido del todo, lo mal que iluminamos las roca...
Raul Sintes
16/03/2015, 13:20
Si te consuela a mi me quedaron exactamente igual. Creo que las condiciones eran muy adversas: la luz frontal del faro, el hecho de que no hubiera oscurecido del todo, lo mal que iluminamos las roca...
Gracias Carlos por decirme, muy educadamente, que no soy tan malo fotografiando.
Carlos Silvestre
16/03/2015, 14:24
Gracias Carlos por decirme, muy educadamente, que no soy tan malo fotografiando.
Es que a mi me quedaron las dos o tres que hice espantosas (también)ei-18
Joan A. Gomila
17/03/2015, 08:45
Crec que és una foto força difícil bàsicament per que la llum del far fa un efecte de contrallum a la roca principal i, per tant és molt difícil aconseguir que sa roca tengui detall.
En definitiva és una presa molt arriscada però clar....qui no s'arrisca no pisca.
Bep Taltavull
19/03/2015, 22:32
Arribo molt tard Raül... crec que en edició podria millorar, però el millor es poder-la repetir amb més il·luminació de llanterna. Bon intent!!!
Raul Sintes
21/03/2015, 12:49
Arribo molt tard Raül... crec que en edició podria millorar, però el millor es poder-la repetir amb més il·luminació de llanterna. Bon intent!!!
Segur que tornarem anar-hi.