Ver la versión completa : Els pallassos
3110
ISO 3200
Nikkor 70-200 a 200 mm, f/4
1/500 sec.
Joan A. Gomila
11/03/2015, 18:50
M'agrada el moment captat, Vicenç.
Supòs que la tonalitat magenta que te la foto és deguda a la il.luminació artificial de l'escenari.
Em molesta una mica la linea vermellosa que hi ha al cantó esquerra que fa que no tot el fons sigui negre homogeni. Per jo, és un d'aquests casos on hauria optat per clonar aquesta zona per deixar tot el fons de color negre.
Carlos Silvestre
12/03/2015, 09:06
Destaco el instante en que la foto ha sido tomada con esa mirada como retadora que se dirigen. Mucho contraste de colores y tonos bien resueltos. Sigues en forma chaval.
Francisco Aviles
12/03/2015, 09:49
Molt bona,Vicenç, como dice Carlos estas que te sales..:very_drunk:
Bep Taltavull
12/03/2015, 22:45
Una imatge que ens parla d'actituts i missatges visuals, encara que penso que si no estés tan picada es podria apreciar encara més el joc visual dels personatges.
Lluis Surralles
13/03/2015, 00:31
Molt bona foto, Vicens. Per cert, no sé veure aquesta linea vermella de que ens parla en Joan Antoni. El color magenta es degut a la ilumunacio perque, si us hi fixeu, el tò magenta no està a tota la foto, només a parts concretes a ón brilla el focus de llum.
Joan A. Gomila
13/03/2015, 08:24
La linea vermella és molt subtil però jo si que la veig al meu monitor de la feina. Potser no la veus pel tema de diferents visions que tenim de les fotos depenent del monitor.
Pepe Peñafiel
14/03/2015, 12:42
El momento captado es realmente magnífico y técnicamente intachable.
Muy interesante la apreciación de Bep...
Xec Bagur
15/03/2015, 19:53
Molt bona foto. Jo també veig aquesta ratlla vermella a l'esquerra de la imatge, i també la pintaria de negre per donar uniformitat al color de fons. També s'aprecia, encara que no tant, entre els dos personatges de l'escena. Sembla que siguin els plecs de la cortina de fons.
Toni Acosta
15/03/2015, 20:50
Molt bona foto, l'instant de la mirada és el que per a mi importa, jo tampoc veig aquesta línia vermella.
Em vaig perdre la sortida amb l'agrupació i la veritat és que ho vaig sentir, les fotos de circ són sempre molt impactants
Gràcies pels vostres comentaris, companys. Pels que hi veieu la "línia vermella", doncs sí, sí, esclar que hi és, i no vaig creure adient treure-la. És part del fons de l'escenari, molt menys il·luminat que els protagonistes, que tenien la llum dels focus concentrada sobre d'ells.