Ver la versión completa : Fusió natural
Antoni Cladera
11/03/2015, 09:07
simplement...
3107
Nikon D4s
Nikon 70-200
f/8
129"
iso 100
Polaritzador W&B Zeiss MRC
W&B 1000x
Haida GND 0,9
Francisco Aviles
11/03/2015, 09:40
Molt guapa aquesta fusió, Toni
Carlos Silvestre
11/03/2015, 12:21
Fantástica: la deliciosa fusión mar-cielo, el color del triángulo de agua, el detalle en las rocas y la composición. Lo mejor que has colgado últimamente.
Totalment d'acord amb en Carlos, del millor que has pujat darrerament (i mira que això és difícil). Una veritable preciositat de foto. De nou, felicitats, Toni.
Antoni Cladera
11/03/2015, 14:36
merci al·lots...
la deliciosa fusión mar-cielo, Carlos, donde ves tú cielo? :cool: gracias
Joan A. Gomila
11/03/2015, 17:25
Molt polida, Toni, per jo també és de les millors que has pujat darrerament.
La veig molt bé però em sorpren el poc pes que te la imatge, no sé si el teu arxiu té el mateix pes o si ha perdut a l'hora de pujar-la, tot i açò aquí es veu molt bé i potser, pel poc pes que te la foto, tu la vegis millor que noltros.
Veig que te un lleu retall, imagin que ha estat per acabar de centrar s'imatge o per evitar qualque element no desitjat.
Sense cap dubte: EscarapelaFF 40x
Carlos Silvestre
11/03/2015, 17:53
merci al·lots...
Carlos, donde ves tú cielo? :cool: gracias
Yo, que he visto naves arder más allá de Orión, veo el cielo donde quieroei-2
Antoni Cladera
12/03/2015, 13:15
Yo, que he visto naves arder más allá de Orión, veo el cielo donde quiero
jajajajajajjaja buena esta!
Antoni Cladera
12/03/2015, 13:32
no sé si el teu arxiu té el mateix pes o si ha perdut a l'hora de pujar-la, tot i açò aquí es veu molt bé i potser, pel poc pes que te la foto, tu la vegis millor que noltros.
Fa temps ja que sent parlar al foro de les mides i pes de les imatges... però sa veritat no hi he entrat mai a aquesta tertúlia...
El meu fluxe de treball sempre és el mateix, una vegada acabada la imatge i guardada una còpia en tiff sense enfocament per facilitar usos posteriors, redimension la imatge per poder penjar a la meva web o a altres, com aquest foro, a un determinats nums de pixels. (1024px de costat llarg htal i 768px de costat llarg vertical). Una vegada redimensionada la imatge aplic un enfoc exclusiu per a web i guard la imatge amb una qualitat de 10. (de 10 a 12 no hi ha pèrdua de qualitat però si un augment de pes inútil).
En aquest cas en concret té un pes acceptable i una qualitat de visió, al meu monitor, bona
salut!
Joan A. Gomila
12/03/2015, 15:16
Moltes gràcies per s'explicació del teu fluxe de treball, Toni, segurament ho deus tenir bé tal com dius que ho fas. Tan sols m'havia cridat l'atenció lo del pes de la imatge per que ses fotos que solem penjar els altres solen ser més feixugues (a jo em solen rodar al voltant dels 350-500 kb de pes).
Antoni Cladera
12/03/2015, 15:33
I perquè tant pesada Joan?
Tal vegada a 1024px ho pesa, però a 768px és normal que pesi manco.
Si una imatge està optimitzada pet veurer-la a una pantalla amb dimensions de pixels "x" el pes no me preocupa Joan Antoni.
Si vull fer una presentació a full HD(com Nura a la meva web) optimitzo ses imatges per aquesta mesura i el pes... Que vols que et digui... Una bona edició amb cura és la clau.
Joan A. Gomila
12/03/2015, 15:43
Entenc el que m'expliques, Toni, de totes maneres els meus coneixements son limitats. En realitat, jo la veig bé a sa teua foto, no és que tengui manca de nitidesa ni res de tot això però ho trobava extrany aquest pes més reduit en comparació a les que solen pesar ses meues.
Raul Sintes
12/03/2015, 17:36
Prenc nota Toni del teu fluxe de trevall.
Bep Taltavull
12/03/2015, 22:50
M'agrada molt la imatge Toni, molt bon detall i nitidesa en aquest primer pla.
Bona composició i bona fuga :very_drunk:
Jaume Franch
13/03/2015, 00:23
Preciosa foto Toni.
72 o 240ppp?
EscarapelaFF 40x
Antoni Cladera
13/03/2015, 10:50
72 o 240ppp?
Bona pregunta Jaume!
Abans era partidari dels 72ppp. per igualar amb la resolució de pantalla, tenint en compta que la norma 1024px*768px ja no "està de moda degut a l'arribada del full hd i altres sistemes.
72 o 240ppp? fent proves amb moltes imatges(contrastades i no; enfocades i no), vaig arribar a la determinació que era irrelevant. Jo empr 240ppp perquè tot i l'enfocament, em donarà, en cas extrem, la possiblitat de, reduint la resolució, fer créixer la imatge.
Així doncs, diria que, primer de tot és indiferent i segon jo empr la resolució de 240pp per comoditat (no la toc ni canvii en cap moment del procés).
Si mirau els darrers llibres de JM Mellado veureu que també no empra la de 72ppp.
salut!!!
Bep Taltavull
13/03/2015, 13:25
Bono Toni... com quedam!!! ;) a la darrera sortida de Fotofinde vas proposar de penjar les imatges al foro a 72ppp i 1024 de costat llarg perque fos mal de fer treure impressions i ara dius 240ppp...
Antoni Cladera
13/03/2015, 21:54
jajajajajaaj si Bep m'en record! però d'aquesta manera ho faig i no toc sa resol per res, quedant sa imatge igual en qualitat de visió..... I avui en dia si me la roben... de conya! ja n'he cobrades dues!
salut!
Pepe Peñafiel
14/03/2015, 12:47
Me encanta esos puntos de fuga y esa "confusión en la fusión mar-cielo" que es realmente delicada.