PDA

Ver la versión completa : Rupit



Raul Sintes
08/03/2015, 21:46
Aquest matí hem anat a sa Bassa Verda i he trobat aquest animaló que ens estava esperant per fer-se una sessió fotogràfica de primer ordre.
Quant estava menjant una galleta ha vingut al costant meu i n'hi he ofert un trocet damunt la ma i al moment ha vingut damunt la ma a menjar-se'l, després ha anat a una rama a menys de dos pams enfora, he agafat la càmera i li he fet un grapat de fotos. He cridat els companys i erem al menys quatre persones que li feien fotos tots plegats; hem tret els flaxos i no s'ha espantat.
Impresionant.
La foto, tinquen en compte que l'animalet era a dos pams de la càmera, disparant amb l'objectiu 18-200 i sense trespeus, no he pogut conseguir la nitidesa desitjable, però aquí la teniu.

3104

Antoni Cladera
09/03/2015, 13:12
Bons detalls del plomatge Raul!

Roberto Mauro
09/03/2015, 19:31
Hola Raul personalmente me gusta mucho :D:D

Carlos Silvestre
10/03/2015, 10:46
Buen detalle del pajarito "chupacámara". Unos ajustes de curvas o niveles creo que mejoraría la fuerza de la foto.

Jaume Franch
10/03/2015, 11:03
D'acord amb en Carlos.
Quina experiència més guapa, no?

Raul Sintes
11/03/2015, 09:27
Moltes gracies companys. El què em deis, ja m'ho ha dit el nostre company Lefebre, al que convido que pugi aquí les correccions que va fer de la meva foto, jo no ho sabria fer millor.

Lafebre
11/03/2015, 13:15
Moltes gracies companys. El què em deis, ja m'ho ha dit el nostre company Lefebre, al que convido que pugi aquí les correccions que va fer de la meva foto, jo no ho sabria fer millor.
Gràcies Raül, però crec que la foto l'has de pujar tu, ja que és teva i, a més, molt bona. Tal com vam comentar, jo només et vaig enviar la meva visió, donant-li una mica més de grapa.

Raul Sintes
12/03/2015, 17:49
Amb les rectificacions fetes.

3113

Joan A. Gomila
12/03/2015, 18:07
M'agrada molt com t'ha quedat després de fer ses rectificacions que t'havien recomenat. Pel meu gust a millorat i no poc.

En quan a l'enquadrament i la composició, perns que podría millorar deixant més espai a l'esquerra, cap allà on mira es rupit, però "a toro pasado" és molt bo de dir.

Bep Taltavull
12/03/2015, 23:28
Quina xalada devieu fer, deu ser ximple de tanta gent que veu passar cada dia.

La segona versió molt bona... potser hauria de passar per sa barberia d'en Sebastià ;)