Iniciar sesión

Ver la versión completa : Skyline Menorca/Mallorca

Bep Taltavull
02/03/2015, 22:18
Estic de proves amb una nova jugueta

3091

Francisco Aviles
03/03/2015, 08:30
Molt guapa,Bep una perspectiva diferent.

Antoni Cladera
03/03/2015, 09:40
bona! (me sona aquesta prespectiva....jjjj)

Jaume Franch
03/03/2015, 14:53
Vaja preciositat de foto. M'encanta!!!
No faig impressions en paper, però aquesta foto em convida a fer-ho i enmarcar-la.
EscarapelaFF 100x
Amb el 70-500? ei-31
Enhorabona Bep.

Bep Taltavull
03/03/2015, 22:37
Gràcies pels comentaris companys.

Ja sé que no es una perspectiva original, ni tant sols buscada... passava per allà i em vaig aturar per comprovar enfoc, diafragmes i nitidesa...

pens que el resultat es satisfactori si tenim en compte que està tirada a 500mm sense trespeus i sense antivibració...

Jaume, gràcies, si la vols enmarcar et passo l'original, l'objectiu es el sigma 150-500.

No veig una gran foto, ja que cromàticament la veig pobre... si hagués esperat un parell d'hores hauria estat una altra cosa...

PD: Vos heu fixat amb els arbres de Mallorca??? increible!!!

Antoni Cladera
04/03/2015, 07:53
No deixa deixa de ser una gran visió...

Lafebre
04/03/2015, 13:10
Apaaaaaaa, Bep!!! Així que d'estrena, eh?. 500 mm sense tres-peus i sense VR?????. Entenc que com a mínim deuries disparar a 1/1000 o 1/500, no?. La foto m'agrada molt, molt. :very_drunk:

Lluis Surralles
04/03/2015, 14:49
Primer no havia reparat que les muntanyes del fons eren de Mallorca. Molt bona foto i molt bona definició. Una xulada. Igual que en Jaume, m´agradaria tenir-ne una còpia en paper. Des de que vaig fer la mili a Mallorca (fa moooooolts anys) li tinc un carinyo especial i la considero la meva segona terra.

Carlos Silvestre
04/03/2015, 16:48
Edificios, agua, bruma y montañas en perfecta secuencia. Muy buena foto Bep.

Raul Sintes
04/03/2015, 17:35
Semble que no pot ser que t'hagi sorit així amb les condicions que has disparat. Fantástica Bep.

Bep Taltavull
04/03/2015, 22:27
Gràcies de nou companys... si algú la vol imprimir que m'ho digui i li passaré l'original, estaré encantat :very_drunk:

Pels que esteu interessats, està tirada a una velocitat de 1/2000 i a f/14 ISO 200

Joan A. Gomila
05/03/2015, 08:31
M'agrada molt com t'ha quedat sa foto, Bep, crec que és una composició molt bona aprofitant la bruma i les muntanyes de fons.

Em fa la sensació de que té una mica de trepidació, però potser només és una sensació meua.

Una pregunta: com és que no vas activar l'estabilitzador d'imatge? ja que aquest objectiu el duu incorporat (si no record malament vaig veure l'interruptor quan em vas mostrar l'objectiu) o és que el duies desactivat i se te va oblidar activar-lo?

Et recomenaria tornar al lloc del crim amb el trespeus però amb fotografia de paissatge és difícil que es repeteixin les condicions atmosfèriques de la primera foto i el que otenguis ja no serà la mateixa foto.

Pepe Peñafiel
08/03/2015, 18:33
Seguro que disfrutamos mucho de esta nueva adquisición. Felicidades.
La imagen increíble. Parece que puedas llegar nadando en un ratillo.

Bep Taltavull
12/03/2015, 23:01
Gracias Pepe :very_drunk:

Joan, a pesar de que ja vam parlar del tema de la trepidació, volia deixar constància de la resposta al fil del foro.

Com ja vaig comentar a l'anterior entrada, està tirada a una velocitat de 1/2000, que pots congelar una moto en una cursa, crec que encara que ho hagués volgut fer aposta no m'hauria sortit.

Juan Cuadros
17/03/2015, 12:31
Hola Bep: Ya veo a lo que te referías cuando me comentaste que tenias idea de hacer paisaje con el tele...pues te digo que me gusta la idea y conociendo lo constante que eres con tus
ideas seguro que conseguirás fotos estupendas. Esta está muy bien y como tu comentas eligiendo la hora y el día adecuado, como todo tipo de fotografía siempre mejora. Enhorabuena.

Bep Taltavull
19/03/2015, 22:46
Hola Bep: Ya veo a lo que te referías cuando me comentaste que tenias idea de hacer paisaje con el tele...pues te digo que me gusta la idea y conociendo lo constante que eres con tus
ideas seguro que conseguirás fotos estupendas. Esta está muy bien y como tu comentas eligiendo la hora y el día adecuado, como todo tipo de fotografía siempre mejora. Enhorabuena.

Gracias Juan, pues ya ves... algo podré hacer... creo. :very_drunk:

Manel Almar
20/03/2015, 07:47
Bon dia.. algo podré hacer no? Segur que ho fares, estic convençut. Endavant Bep.:very_drunk: