Ver la versión completa : Fabra i Coats
Toni Acosta
25/02/2015, 11:47
3068
Antiga fàbrica de filats de Barcelona, avui se està restauran per activitats culturals
Francisco Aviles
25/02/2015, 19:24
Bona Compocició, Toni pero la veig un poquet desenfocada,sense definició,no mès tè un pes de 79,5 KB
Jaume Franch
26/02/2015, 14:42
Cert, Toni.
Segur que un dels dos paràmetres de pujada sobrepàssa els límits configurats de pujada.
Revisa-ho, siusplau.
Potser perquè sempre m'ha atret aquest tipus d'edificacions i l'atmosfera que l'envolta, que m'agrada força la foto. Aquest cel ajuda en el conjunt de l'escena a rememorar un passat industrial. Bona composició i un tractament molt adient pel tipus de foto. Bona foto, Toni.
Antoni Cladera
28/02/2015, 13:30
Bona foto i composició Toni...
Llevat de l'enfocament i per jo, tornar-hi amb una llum que doni mes contrastos.... M'agrada molt!
Bep Taltavull
01/03/2015, 21:18
Ara se d'on sortien els fils que emprava la mare quan cosia sabates i que jo hi jugava quan tenia vuit anys!!!!
A part de la falta de nitidesa pel redimensionat, estic d'acord amb en Toni pel tema de la llum i contrast natural.
Bona compo. :very_drunk:
Joan A. Gomila
04/03/2015, 20:15
Durant molts anys vaig treballar a una empresa que era client d'aquesta gent de Fabra Costa.
M'agrada s'edifici i segur que es un indret amb moltes possibilitats, total i que en aquest cae a jo sea foto no em diu gaire cosa, no em sembla un enquadrament prou atractiu. Ho sento.
Pepe Peñafiel
08/03/2015, 18:13
Ese espacio tiene muchas posibilidades, la imagen me gusta. Da para muchas situaciones, nocturna, revelados agresivos...