Iniciar sesión

Ver la versión completa : panoràmica

Antoni Cladera
17/02/2015, 08:52
simplement....
d'aquells dies que penses que no has de treure res i que es sol s'oblida de sortir....

3027
Nikon D4s
70-200 2,8
30"
Polaritzador
ND Pro Ir de hitech
GND Haida 0,9
portafiltres Lucroit

Francisco Aviles
17/02/2015, 09:45
Molt bona, Toni uns tons molt suaus i molt agradables

Antoni Cladera
17/02/2015, 10:14
Gr'acies Xec... eren els únics que es van deixar veure... com sepre però, disfrutats al màxim!

Lluis Surralles
17/02/2015, 15:55
Certament una foto molt suau i amb molt d´encant pero pel meu gust li falta una mica de trempera : contrast, mes fosca... no sé?

Carlos Silvestre
17/02/2015, 19:15
Me gusta esas luces que dejan a la roca como flotando...

Pepe Peñafiel
17/02/2015, 20:01
Y esa diagonal mar adentro… y la roca comenzando justo en la esquina inferior.
Toni como sigas así me vas a pillar.:D:D:very_drunk:

Lafebre
17/02/2015, 20:56
M'agrada, Toni. No cal que comenti ni la composició, ni les llums, ni la suavitat, ni… perquè està tot de conya! :very_drunk:

Jaume Franch
18/02/2015, 12:39
Em sap greu, però es veu que encara no en sé prou... no em convenç.

Antoni Cladera
18/02/2015, 12:54
Jaume!! no tens perquè dir això home!! En saps a la mida que et sents capacitat... com tots!!!!!

No pots pretendre que totes les fotografíes t'agradin...
A tu t'agraden contrastades, amb unes certes dominants... etc etc.... cap problema! Un altre tindrà uns gustos enfora dels teus... Això és la fotografia i l'art....

Aquesta imatge és fruit de captar el moment: fred, ennivolat i serenor... i en conseqüència dóna aquests tons i aquesta visualització, que com dic, agradarà a uns i no agradarà a uns altres.....

salut!

Jaume Franch
18/02/2015, 13:07
No, si m'encanta que t'encanti.
Però segurament no em convenç perquè hi veig tonalitats que em criden l'atenció, i penso : si és l'intenció de l'autor, val.

Raul Sintes
18/02/2015, 13:11
Particularment, a jo m'agrada, sobre tot per la serenor que transmet i per que m'agraden les fotografíes amb pocs elements.
Vull creure que el resultat final no és tan sols una conseqüencia dels filtres, però açò son "figues d'una altre paner".

Bep Taltavull
18/02/2015, 16:36
Una composició i nitidesa impecable, velocitat d'obturació perfecta per aconseguir aquesta pau i tranquilitat...

També em passa com en Jaume amb els tons... pensava que era el meu monitor, ja que ningú havia dit res, però alhora vaig pensar que l'autor la volia veure així.

Vaja equipas!!!

Antoni Cladera
19/02/2015, 14:15
Merci Bep i companys.
Un polaritzador, un IrNdpro i un Haida produiexen aquest aspecte colorimètric..... Prepara-vos amb la meva nova adquisició: Firecrest ND3.0 de pur vidre!

Joan A. Gomila
19/02/2015, 15:52
Vaja equipàs de luxe!!! Enhorabona per s'adquisició i esper que l'exprimeixis a tope. Ja has deixat la primera mostra del que pots fer amb aquestes eines tan bones i amb sa qualitat de fotograf teua....sa previsió és de moltes i bones fotos.

En quan a la tonalitat sospitosa que et comenten jo també li not però no estic al monitor de casa i com que darrerament hi ha coses que no les veim iguals en funció del monitor de cada un prefereixo no opinar.

Una pregunta: és una especie de clau alta que has cercat amb aquesta foto?

Antoni Cladera
19/02/2015, 23:53
merci Joan Antoni!
No és una clau alta, és la suavitat d'una alborada amb una llum tènue... el que hi havia... just el que hi havia.... res més... ni clau alta ni processats excessius.... traslladar el viscut a vosaltres així com ho vaig disfrutar.
L'efecte que notes és el resultat del maneig dels filtres... cercant l'exposició lenta a les dues zones, mar i cel
salut

Joan A. Gomila
20/02/2015, 08:27
Gràcies per s'aclaració, Toni, és que li veia un efecte que no sabia identificar prou bé que era i m'extranyava que haguessis fet una clau alta aposta, ja que ses fotos que ens sols presentar solen ser, com dius tu, traslladar allò que veus al moment de fer sa foto.