Ver la versión completa : Atardecer otoñal. La soledad también es bienestar
Merce Franch
27/01/2015, 16:44
2922
Samsung Galaxy S4
F/2 - 1/1100sec
ISO 50
576x1024pix
241Kb
M'agrada la idea que buscaves Mercè, però no trobes que hi ha massa zona negra a la part inferior?
Francisco Aviles
27/01/2015, 18:37
Molt bé Mercè, fes cas als consells d'aquesta gent que saben molt però cal perdre la por a posar fotos al fòrum.
endavant
Carlos Silvestre
27/01/2015, 19:41
El colorido del cielo precioso y el juego del contraste entre las "como-se-llamen-varas-de-uncir-el-caballo-al carro" (:confused: ) y las estelas de aviones del cielo, un acierto. En el debe de la foto el exceso de negros por abajo y la luz solar totalmente reventada.
¡Ah! Y a ver si te descuelgas más por aquí:)
Joan A. Gomila
28/01/2015, 12:47
Primer de tot estic content de que et decideixis també a pujar qualque foto, encara que estigui feta amb el mòbil ei-2.
En quan a la foto, si que és cert que hi ha massa zona negra i que el sol està passat de llum, imagin que havent estat feta amb el mòbil no deus tenir gaires opcions per a triar el tipus de medició que vols.
Veig els colors grocs també una mica passats de rosca.
El millor de tot son les linees del cel que es creuen amb les barres (jo tampoc sé com es diuen) del cabriol.
Anima't a pujar-ne més!!!
Jaume Franch
28/01/2015, 13:03
D'acord amb totes les observacions dels companys.
Per cert, crec que els braços per on l'animal estira el carro, son les vares.
Bep Taltavull
29/01/2015, 21:12
Bona visió d'aquestes vares que et porten al cel quan et trobes entre elles... 2928 a part del que ja t'han comentat, et felicito per pujar alguna foto de tant en tant.
Lluis Surralles
30/01/2015, 01:49
Com a mínim he de dir que és una foto valenta. Llàstima de la part de baix tant negre pero m´agrada força. Ànim Mercè que vas bé. Sobre tot: continuitat. No pare, sigue, sigue.
Merce Franch
01/02/2015, 18:01
Gràcies a tots pels comentaris. A veure, per ordre:
- ja esperava els comentaris de l'excés de zona negra. Què passa? No m'agraden les fotos massa quadrades, generalment. Vaig estar apunt de retallar-la, pero no ho vaig fer.
- la zona rebentada. Com bé diu en Joan Antoni, amb el mòbil no pots fer virgueries. I si vols aconseguir aquests contrasts i colors... has d'arriscar...
:)
Jaume Franch
01/02/2015, 18:11
La veritat és que la zona cremada és mínima i, tractant-se del sol, crec que fotogràficament és perfectament assumible.
Pepe Peñafiel
08/02/2015, 12:21
Di que sí Merce me parece fantástico que ,siendo consciente, hayas decidido dejar esa zona oscura por tu gusto personal.
Cielo espectacular.