Ver la versión completa : Macba_02
Toni Acosta
27/01/2015, 13:11
Aprovecho y subo otra foto del MACBA
2921
Carlos Silvestre
27/01/2015, 16:31
Un buen tratamiento BN. El contraste de elementos rectilíneos que convergen en los curvos creo que da carácter a la imagen. Buena foto de arquitectura.
Francisco Aviles
27/01/2015, 17:23
Buena imagen Toni, estupenda gama de grises y negros, la composición como dice Carlos perfecta.
Salut
Conec molt bé l'edifici i la zona Toni. M'agrada molt la composició i tot un mèrit que no hi hagi sortit ningú (cosa ben difícil en aquest lloc), donant total prioritat a l'obra arquitectònica. Crec que és una llàstima que l'escultura negra t'hagi quedat sense detall i enganxada a la paret del fons. No ho pots recuperar una mica?
Joan A. Gomila
27/01/2015, 20:40
Estic d'acord en que m'agrada el tractament i la composició.
Li queda molt bé el b/n a aquesta foto.
El tema de l'escultura que comenta en Vicenç, mereix la pena intentar recuperar una mica de detall d'aquesta zona.
Jaume Franch
28/01/2015, 12:46
Toni, independentment que, en general, el tema B&N no m'entusiasme, aquesta foto no em diu gran cosa.
Com pots veure, aquí som molt crítics, però t'asseguro que amb molt bona intenció.
Toni Acosta
29/01/2015, 15:19
No he pogut recuperar la zona de l'escultura a l'ésser de color mat, negre i dia ennuvolat amb poca llum. Ja em vaig adonar al passar-la a B / N.
Jaume el 70 o 80% de les meves fotos les revelo a B / N fins i tot fa uns anys vaig fer una exposició, el tema eren les flors i fou tota ella en B / N, si vols veure algun exemple aquí tens la meva adreça de fotos a flickr
https://www.flickr.com/photos/toni-02/
Jaume Franch
29/01/2015, 15:23
No he pogut recuperar la zona de l'escultura a l'ésser de color mat, negre i dia ennuvolat amb poca llum. Ja em vaig adonar al passar-la a B / N.
Jaume el 70 o 80% de les meves fotos les revelo a B / N fins i tot fa uns anys vaig fer una exposició, el tema eren les flors i fou tota ella en B / N, si vols veure algun exemple aquí tens la meva adreça de fotos a flickr
https://www.flickr.com/photos/toni-02/
Tot i que el B&N , com deia , no m'estira gaire, he de reconeixer que n'hi ha de precioses.
M'encanta la serie dels fanals.
Recomano als companys que visitin aquest enllaç que ens has proporcionat.
Bep Taltavull
29/01/2015, 21:14
Apart del negres empastats que ja et comenten, m'agrada la composició i el tractament.
Bona galeria!!! :very_drunk: