PDA

Ver la versión completa : Muscaris



Jaume Franch
25/01/2015, 01:06
Calabruixa

2909

Nikon D750 - 24-120mm a 120mm - ISO50 - f/4 - 1/8sec. - 915x915pix - 362Kb

Bep Taltavull
26/01/2015, 18:02
La trobo una imatge molt delicada, tant pels tons com per la il·luminació, ara... per mi li falta aplicar-li aquest truc que fas servir tu Sombras/iluminaciones per aconseguir algo de profunditat.

Fotofindera :very_drunk:

Lafebre
26/01/2015, 18:20
Uaaauuuu!. Preciosa Jaume. No sé com quedaria amb la proposta que et fa en Bep, però de llums, a mi ja m'agrada força així. Només un petit detall, Jaume. No creus que retallant "los brotes verdes", que diria alguna que altra, més baixos, a la dreta, no guanyaria en composició?. En qualsevol cas, molt bona, Jaume.

Carlos Silvestre
26/01/2015, 20:16
Sí que los brotecillos de la derecha es posible que sobren. Buen fondo con esa tenue iluminación. No acabo de ver las florecillas nítidas. El aspecto general de la imagen da sensación, como dicen los compañeros, de delicadeza.

Jaume Franch
26/01/2015, 23:16
Sí que los brotecillos de la derecha es posible que sobren. Buen fondo con esa tenue iluminación. No acabo de ver las florecillas nítidas. El aspecto general de la imagen da sensación, como dicen los compañeros, de delicadeza.
Lo de los brotes de la derecha.... vale, lo probaré.
Ciertamente, no conseguí la nitidez que esperaba, pero ese discreto "flu" me gustó.
Apliqué lo de reducir Iluminaciones, pero ese era el límite antes de que empezara el efecto posterización.

Carlos Silvestre
27/01/2015, 09:56
Lo de los brotes de la derecha.... vale, lo probaré.
Ciertamente, no conseguí la nitidez que esperaba, pero ese discreto "flu" me gustó.
Apliqué lo de reducir Iluminaciones, pero ese era el límite antes de que empezara el efecto posterización.

Valoraba lo de la nitidez pensando en que es un asunto que suele pesar mucho en tu apreciación de las fotos.
La foto ¿la hiciste con el miniestudio?

Joan A. Gomila
27/01/2015, 20:17
La manca de nitidesa que comentau, pot ser degut a la poca profunditat de camp existent? Si és així no hauria convengut més diafragmar al menys fins a f/8 o fins i tot f/11?
A jo també em sembla una foto molt delicada, però li trobo a faltar aquesta profunditat de camp per tal de poder veure totes les flors enfocades i amb detall.

Raul Sintes
28/01/2015, 17:38
Crec que en Joan ha donat a n'es clau; en aquest cas, no calia un diafragma tan obert i haguera quedat totes les parts amb detall.