Ver la versión completa : Sky Line
Lluis Surralles
21/01/2015, 23:24
El tema del proper mes a la Agrupació Fotogràfica es : estris de fumador. Per aixo he montat aquesta parida. Ja em direu coses.2900
Francisco Aviles
21/01/2015, 23:38
Molt bona idea,LLuis me gusta mucho aunque yo creo que tomando una prespectiva más baja la imagen ganaria mucho, creo que a los "edificios" le daria más grandeza.
De totas manera molt bona feina
Carlos Silvestre
22/01/2015, 09:26
Lo que tú llamas parida yo llamo imaginación y magnífica realización. Ingenioso y, eso, bien hecho.
Joan A. Gomila
22/01/2015, 10:35
Estoy de acuerdo con los dos comentarios anteriores, sobretodo con el tema de la perspectiva más baja que es algo en lo que me he fijado desde un primer momento al ver la foto.
Jaume Franch
22/01/2015, 12:15
Em sembla molt bona. M'encanta la teva inventiva.
Deixe'm ser una mica torre-collons, amb perdó:
- i en color?
- els estels made in Lluis podrien millorar. T'has plantejat "omplir" el cel amb el d'un altre foto real?
- les pincellades de l'aigua... mmmm. Potser desmereixen una mica la foto.
Una curiositat: el reflex és real?
Carlos Silvestre
22/01/2015, 13:54
Sí, eso: a ver qué tal en color.
Bep Taltavull
22/01/2015, 17:43
Ostre Lluís, tens tota aquesta col·lecció d'encenedors??
Tens una imaginació que ja m'agradaria per mi... la veritat es que jo si la veig en blanc i negre. Molt bon treball :very_drunk:
Quina imaginació, Lluis!!. Com a "parida" (per donar-li el mateix qualificatiu que tu li dónes), la trobo magnífica. M'agrada molt la idea., Ara bé, crec que com a foto acabada i per presentar-la al concurs mensual de la teva agrupació, li caldria algun retoc.
Coincideixo amb en Jaume respecte als estels i les pinzellades del reflex.
Per la posició de la lluna respecte els edificies, al reflex hi hauria de sortir també un tros de lluna, però llavors no quedaria bé només un tros.
La foto no està nivellada, i ja saps com les gasten en aquests llocs.
Com t'he dit abans, crec que és una magnífica idea amb moltes possibilitats. Ah!, felicitats per la pensada. :very_drunk:
Pepe Peñafiel
22/01/2015, 20:24
Felicidades por la original idea. Una pasada, si señor.
El monocromo lo encuentro acertado por la alegoría con esos mecheros.
Fotofindera.
Lluis Surralles
22/01/2015, 22:59
Vicens: També l´he fet amb un altre lluna al reflexe pero no m´agrada. Si Deu vol la poliré, pero, de moment, es per al concurs mensual interior de l´Agrupació.