Ver la versión completa : Capifort
Manel Almar
21/01/2015, 14:01
Bon dia..aqui vos deix aquesta imatge, que vaig fer al 2014. Es processat es com sempre.. Acr, ps6 amb una pinzellada de un filtro Color Efex.
2897
Carlos Silvestre
21/01/2015, 15:45
Foto tomada en difíciles condiciones de contraste y la parte proximal ha quedado demasiado oscura a mi juicio. Bien el efecto ola rompiendo. Sensación de caída a la izquierda aunque parece que la línea del horizonte marino está nivelada. Hay poco espacio en la parte superior del acantilado y queda demasiado comprimido todo. No conozco el efecto del filtro Color Efex, Manel.
Joan A. Gomila
21/01/2015, 19:03
M'agrada molt el processat i sa nitidesa de sa imatge que la trob ben contrastada.El que m'agrada menys és que la zona blanca de l'escuma de l'onada està molt centratda respecte de la foto.
Potser si haguessis enquadrat una mica més amunt aquesta onada t'hauria quedat menys centrada i de pas hauries donat una mica més d'aire per la zona de dalt i l'horitzó no estaria tan centrat.
Bep Taltavull
21/01/2015, 20:30
Pens que si la retallàssis una mica per la dreta la ola quedaria descentrada, el processat m'agrada encara que sembla que tengui un excés de'enfocament a les roques.
En general m'agrada el dinamisme. :very_drunk:
Comparteixo varies de les opinions anteriors. M'agrada el dinamisme que transmet la foto i -a excepció de la zona cremada- també m'agrada tal com t'ha quedat el mar, que el trobo correcte. (En aquest cas, ja m'agrada així de fosc). Tal com diu en Carlos, hi ha poc espai per la part de dalt del penya-segat. També comparteixo la idea d'en Bep de retallar una mica per la dreta.
Manel Almar
22/01/2015, 19:23
Bones he fet una sèrie ajustes..retall per sa dreta..aclarir un pel ses roques i he corregit el de l'enfocament.
Carlos ho dels filtres és un mes a mes per aclarir una mica ses fotos però no sempre serveix i no sempre convenient abusar del seus efectes.
Ja em direu que trobeu.
2903
Joan A. Gomila
23/01/2015, 12:39
A jo m'agrada més així
Crec que -sobretot- al donar-li més espai per sobre del penya-segat, ha guanyat; no es veu tan encaixonada.
Manel Almar
25/01/2015, 10:34
Bon dia companys, sa veritat que amb es vostres comentaris i consells aquesta segona versió o ses modificacions fetes demunt s´original li han donat un altre aspecte mes positiu.. a mi tambe m´agrada mes com ha quedat ara.
Moltes gracies a tots.:cool:
Carlos Silvestre
25/01/2015, 18:12
Segunda versión que mejora la foto anterior.
Jaume Franch
25/01/2015, 20:36
D'acord amb els companys, Manel.