Ver la versión completa : Alcalfar II
Raul Sintes
16/01/2015, 18:48
L'altre fosquet quant vaig anar a Alcalfar, hi anava amb la confiança de trobar els colors clàssics de les postes de sol i no va ser així, el cel va quedar amb un blau plomís igual que les la mar i les roques, per açò vaig pujar la foto en blanc i negre per aprofitar-la. Desprès vaig baixar fins a la platja i vaig fer aquesta altra.
Iso 200; f/9; ex:3'; dist. focal 26 mm.
2807
Jaume Franch
16/01/2015, 21:19
Composició, llum, nitidèsa, profunditat de camp, ...molt bona, Raül.
El color no m'acaba de fer el pes. ei-2
Molt bona, Raül!!. Has sabut treure-li molt de profit a unes condicions atmosfèriques que no eren les que buscaves. Una composició impecable i un primer terme magnífic i amb molta força.
Em deixes ser una mica tiquismiquis, ara? Al meu criteri, si al cel i a l'aigua (mantenint les edificacions i les roques tant com estan) li donessis una mica més de contrast, la foto encara guanyaria més. (Prova-ho amb el cursor dret dels nivells cap a l'esquerra…). En qualsevol cas, repeteixo Raül, molt bona foto. Felicitats.
Raul Sintes
17/01/2015, 20:58
Composició, llum, nitidèsa, profunditat de camp, ...molt bona, Raül.
El color no m'acaba de fer el pes. ei-2
Gràcies Jaume.
Raul Sintes
17/01/2015, 20:59
Molt bona, Raül!!. Has sabut treure-li molt de profit a unes condicions atmosfèriques que no eren les que buscaves. Una composició impecable i un primer terme magnífic i amb molta força.
Em deixes ser una mica tiquismiquis, ara? Al meu criteri, si al cel i a l'aigua (mantenint les edificacions i les roques tant com estan) li donessis una mica més de contrast, la foto encara guanyaria més. (Prova-ho amb el cursor dret dels nivells cap a l'esquerra…). En qualsevol cas, repeteixo Raül, molt bona foto. Felicitats.
He atès la teva sugerència i l'he tornada a pujar redimensionada per poder veure-la sencera. Efectivament té més força.
2870
Bep Taltavull
18/01/2015, 10:38
Per jo és una fotografia impecable en quant a composició, tractament... sembla que has canviat de càmera i més coses...jajajaja... molt bona!!
Carlos Silvestre
18/01/2015, 19:14
Como han comentado buena composición y nitidez y, con las correcciones apuntadas, te ha quedado redonda.
Pepe Peñafiel
18/01/2015, 19:23
Realmente buena, la segunda todavía mejor. La verdad es que el cambio es importante. El equipo y el fotógrafo se están acoplando pero que muy bien
Joan A. Gomila
21/01/2015, 18:39
Totalment d'acord amb que la segona foto està millor.