Ver la versión completa : Parets de la memòria
Bep Taltavull
12/01/2015, 15:52
Aquí teniu una presa del diumenge... no havia anat mai a aquest lloc i un amic que s'està iniciant en la fotografia em va proposar aquesta sortida a l'auba.
Em va agradar la direccionalitat de les parets...
Creo que Carlos la verá con falta de negros y puede que otros como Vicenç o Joan A. la vean con exceso de negros... ¿me lo podríais confirmar?
2699
Bona foto, Bep. La composició, el dibuix geomètric de les parets, aquest lleuger desenfocament de les edificacions del fons, l'acurat detall del primer terme, la llum… tot ajuda a fer una bona foto. Si, a més, li afegim una bona edició i, per mi, un virat de tonalitat molt encertada, la fa encara més agradable.
Els negres?. Home, potser sí que están una mica en excés, però vaja, crec que li van bé a la foto.
Raul Sintes
12/01/2015, 19:21
Quant tu penjes una foto, un principiant com jo poques coses et poden dir. Ja voldria jo tenir els teus coneixements fotogràfics.
Per jo és molt bona, també el BN és encertat en aquest cas.
Francisco Aviles
12/01/2015, 23:00
Bep, una composició de llibre de"Petete", fora de tecnicismes a mi m'agrada, si tinc dret a vot, Fotofindera
Bep Taltavull
16/01/2015, 17:55
Gràcies companys!!! Coment el tema dels negres perque darrerament i amb fotografies més contrastades existeixen diferents visions.
Volia donar-li un aspecte dramàtic ja que es correspon a una època tràgica de les guerres.
Pepe Peñafiel
18/01/2015, 19:36
Me gusta y mucho el tratamiento que le has dado. Un B/N muy preciso.
La pared transversa del primer plano me impide desplazarme por la imagen al principio, supongo es una sensación personal.
Joan A. Gomila
21/01/2015, 18:47
Crec que has aconseguit un tractament molt encertat per l'ambient que volies transmetre.
A jo em passa igual que a en Pepe, que el pes i la força de la paret em fa difícil dur la mirada cap als edificis de manera natural.
Bep Taltavull
21/01/2015, 20:39
Gràcies companys, si tenim en compte la regla dels terços, que per el mestre Benito aquesta regla no existeix com a tal, l'hauria de retallar una mica per dalt.
Si la retallas, el terç de baix seria paret, que seguint la paret ens duria de l'esquerra, d'aquí on comença, fins a la dreta que gira en diagonal fins al terç superior que és on s'ubica el primer edifici,
i després ens desplaçam fins a l'altre, fixau-vos que els dos edificis més grans estan situats a dos punts forts de la imatge.
La meva visió de la foto i el seu recorregut visual en el moment de disparar va ser en forma de Z invertida... vaja rollo!!!
Joan A. Gomila
22/01/2015, 10:27
Només un apunt: açò de que sa regla d'es terços no existeix segons opina en Benito, imagin que, com a moltes coses en aquesta vida, és discutible. Deixant de banda sa categoria professional d'ell, cosa que no discuteixo, açò de fer cas o no a sa regla d'es terços o altres regles i també el fet de saltar-te-les de tan en tan, deu dependre del gust i opinió de cada autor.
Carlos Silvestre
22/01/2015, 13:53
Yo creo que los negros aquí contribuyen a resaltar esa pared que se dirige a las edificaciones así que ninguna pega. La composición con el zigzag de paredes y edificios de libro. El cielo lo firmo yo. El BN bien trabajado. En resumen, muy buena foto en la línea del mejor Bep.
Bep Taltavull
22/01/2015, 17:53
Yo creo que los negros aquí contribuyen a resaltar esa pared que se dirige a las edificaciones así que ninguna pega. La composición con el zigzag de paredes y edificios de libro. El cielo lo firmo yo. El BN bien trabajado. En resumen, muy buena foto en la línea del mejor Bep.
Gracias Carlos, no esperaba menos de ti... :very_drunk: te debo unas cañas :D