PDA

Ver la versión completa : Vicens Lafebre, premiat.



Lluis Surralles
11/01/2015, 16:33
Un ocellet m´ha dit que l´amic Vicens Lafebre ha guanyat el tercer premi del concurs de Fi d´any de la Agrupació Fotogràfica de Catalunya. En Vicens es tant discret que no ha volgut publicar-ho, pero jo, que no ho soc tant de discret, si que he volgut que ho sabesi-ho tots els fotofinderos. La foto en questió es una que va penjar ja fa temps de una Harley-Davidson i el seu reflexe. Potser convindria que la tornesis a penjar, Vicens. Enhorabona pel premi.

Lafebre
11/01/2015, 17:57
Un ocellet m´ha dit que l´amic Vicens Lafebre ha guanyat el tercer premi del concurs de Fi d´any de la Agrupació Fotogràfica de Catalunya. En Vicens es tant discret que no ha volgut publicar-ho, pero jo, que no ho soc tant de discret, si que he volgut que ho sabesi-ho tots els fotofinderos. La foto en questió es una que va penjar ja fa temps de una Harley-Davidson i el seu reflexe. Potser convindria que la tornesis a penjar, Vicens. Enhorabona pel premi.
Moltes gràcies Lluis. El que està vist és que aquest món de la fotografia (com quasi tots els mons) és molt petit, i no pots fer o deixar de fer res sense que l'un o l'altre se n'assabenti, perquè això tot just va succeir el dijous passat al vespre i l'entrega de guardons no és fins el proper dijous. També és cert, però, tal com sabeu alguns del foro, que no acostumo a comentar les meves participacions -esporàdiques- a alguns salons fotogràfics, ja que sempre he cregut que la principal raó d'aquest espai és per compartir i comentar les fotos de tots nosaltres, i que altres aspectes han de quedar en segon terme.

La veritat però, cal dir-ho, és que em va fer molta il·lusió, no només perquè un premi sempre és el reconeixement a un treball realitzat, sinó perquè és a L'AFC i, perquè, a més, és el segon any consecutiu que tinc la sort d'obtenir premi en el mateix concurs.

La foto guardonada ja la vaig pujar en el seu dia al foro, però com que no he pogut trobar l'enllaç (segurament es debria perdre al passar a VBulletin), la pujo de nou.

2693

Francisco Aviles
11/01/2015, 18:16
Enhorabona, Vicenç no em estranya el premi, la imatge és una obra d'art

Pepe Peñafiel
11/01/2015, 18:55
Felicidades Vicenç. Un abrazo

Carlos Silvestre
11/01/2015, 19:30
Bieeeeeen!!! Cualquiera de tus fotos merece premio Viçens.

Jaume Franch
11/01/2015, 22:57
Primer, felicitar a en Lluís pel "xivatasso" que, si fós per tu, no ens en haguessim assaventat. Però actitut teva que respectem
Segon, felicitar-te amb orgull fotofindero.
Tercer, recupero una mica la fe perduda en els concursos fotogràfics, en general.
Quart, dir que un altre ocellet em va dir que hi han més mèrits teus reconeguts però desconeguts al nostre foro. Anirem alimentant als ocellets.

Enhorabona, Vicenç.

Joan A. Gomila
12/01/2015, 08:56
Estic molt content pel premi, Vicenç!!!

Crec que està bé que, malgrat la discrecció d'alguns, anem informant als membres del grup si algú ha obtingut qualque premi ja que açò ens ajuda a tenir present que la qualitat artística del grup va augmentant i crec que és un orgull per a tots els fotofinderos que un o altre obtengui algún reconeixement al seu treball.

Bep Taltavull
12/01/2015, 16:07
Estic d'acord amb els companys... la meva més sincera enhorabona Vicenç, aquesta imatge s'ho mereix... i d'altres que tens... crec que està be ser modest però

si ho som massa els altres no ens assebentam dels reconeixements i pens que pel foro es bo saber el nivell que hi ha dins el nostre grup.

Gràcies pel xivatasso Lluís :very_drunk:

Raul Sintes
12/01/2015, 19:35
Enhorabona MESTRE en majúscules.

Lafebre
14/01/2015, 20:27
Moltes gràcies a tots vosaltres, companys. :very_drunk:

Manel Almar
15/01/2015, 12:55
Molt be Vicenç!!!!. Enhorabona.!!!:very_drunk:

Jaume Franch
15/01/2015, 14:22
Per cert, no és el Tercer Premi si no el SEGON premi:
http://www.afc.cat/classificacio-del-concurs-de-cap-dany/

En Vicenç té molts més mèrits ocults...per nosaltres.

Lafebre
16/01/2015, 13:23
Per cert, no és el Tercer Premi si no el SEGON premi:
http://www.afc.cat/classificacio-del-concurs-de-cap-dany/

En Vicenç té molts més mèrits ocults...per nosaltres.
Jaume, no ens fem trampes al solitari nosaltres mateixos, :o. Pots posar-li els noms que vulgis, però si hi ha tres premis i quedes en tercer lloc, ets el tercer, no pas el segon, oi?.

Per cert, quí t'ha passat l'enllaç a l'acta?

Bep Taltavull
16/01/2015, 17:58
En Vicenç és un crak de la fotografia... tots ho sabem, però ho és més del que ens pensam... Felicitats Vicenç!!!!!!