Ver la versión completa : Edifici Telefónica
Aques és l'edifici on té la seu Telefónica a Barcelona, a la zona Fòrum, i que fa temps que volia fotografiar. Volia aconseguir això, la meitat de l'edifici il·luminada i l'altra meitat en ombra, pel que havia de fer la foto al matí d'un dia asolellat. Vaig emprar un filtre polaritzador per enfosquir el cel que després vaig acabar d'enfosquir i desaturar en l'edició. Els "núvols" són totalment artificials i afegits posteriorment.
2633
ISO 200
Nikkor 80-200 a 80 mm, f/5,6
1/320 sec.
Polaritzador
Francisco Aviles
09/01/2015, 13:57
Una altra de les teves, espectacular.... molt bona Vicenç, ets un mestre enhorabona
Raul Sintes
09/01/2015, 17:33
Les teves fotos no tenen desperdici. Fantàstica.
Jaume Franch
09/01/2015, 17:45
Lafebriana total.
Preciosa foto.
EscarapelaFF 100x
Carlos Silvestre
09/01/2015, 19:04
Mira que he intentado a veces hacer fotos así y ni por esas. MAGNIFICA!!!
Pepe Peñafiel
10/01/2015, 11:56
Precioso desafío fotográfico, en un edificio con geometrías duras nuestro buen amigo Vicenç le añade luz dura y un tratamiento con un buen contraste.
El guiso acaba siendo totalmente armonioso en su diversidad. Felicidades
Pues a mi no se me ocurre mejor definición que la de Carlos.
MAGNIFICA.
Chapeau Lafebre gracias por compartir estas imágenes con todos nosotros.
Bep Taltavull
12/01/2015, 15:21
Ja fa dies que veig aquesta imatge i no havia tingut temps de comentar-la...
M'encanta Vicenç , l'hora que vas triar per fer la presa i l'incidència del sol a sobre l'edifici és senzillament genial, el que no m'acaba de fer és aquest fons que has creat...
personalment veig aquest edifici, que ja l'havia vist en altres foros, de geometria dura i, en certa manera dramàtica, per lo que, el fons també ho hauria de ser, per mi...
per tant el veig amb un desenfoc radial i de baix a dalt i del mig cap cap als vèrtex superiors... és una opinió personal, però en general, m'encanta.
Antonia Sanchez
16/01/2015, 18:49
M'encanta!
Joan A. Gomila
21/01/2015, 18:38
Jo vaig una mica retrassat en comentar fotos. D'aquesta poca cosa més puc dir del que ja s'ha dit. Per jo, espectacular!!!