PDA

Ver la versión completa : BodeBread

Francisco Aviles
28/12/2014, 21:02
Un dia tipico del invierno, me he entretenido haciendo pan, y antes de comerlo como está mandao una..2513 " Afoto "

Jaume Franch
28/12/2014, 23:13
Me encanta Xiscu ! y, si encima , es verdad que lo has hecho tu ( ya se que estamos a 28 de Diciembre), fantástico.
Parece que estoy oliendo a pan recien hecho en una mañana con hambre.

Una crítica: la parte izquierda está sobreexpuesta.
Si aplicaras el método de rebajar (discretamente) SOLO las altas luces, verías como mejora.
Yo lo he probado y te lo confirmo. Si quieres te paso ese resultado.

Arreglada, FotoDFindera.

Francisco Aviles
28/12/2014, 23:24
Jaume,pásame sí quieres la foto arreglada,yo no se hacerlo,gracies, el pan lo he hecho yo,es harina ,agua,sal levadura y horno only eso..

Jaume Franch
28/12/2014, 23:36
2528
A ver qué te parece.

Lafebre
29/12/2014, 13:28
Bona foto, Xiscu. Simple però atractiu bodegó. La correcció de la sobreexposició que ha fet en Jaume, sens dubte que l'ha millorada.

Francisco Aviles
29/12/2014, 19:11
Moltes Gracies, Jaume si que está mejor, lo que no entiendo es ,si te miras el histograma verás que la primera imagen no hay nada quemado,la esquina inferior izquierda si está mas clara pero no quemada, de todas maneras en conjunto queda mejor la que tú has corregido, como lo has hecho ? a ver si aprendo

Vicenç gracias por tú siempre agradable visita

Salut

Joan A. Gomila
31/12/2014, 16:03
Tenc dubtes sobre quina m'agrada més....pel meu gust em quedaria amb una mescla de les dues: el cantó de baix a l'esquerra m'agrada més com està l'original i la part de sobre del pà de l'esquerra m'agrada més com l'ha deixada en Jaume. Poter hauria intentat només corregir un pel l'exposició d'aquesta zona del pà deixant la resta com està a la primera foto....

Una pregunta, Jaume, ho has arreglat emprant l'eina de "sombras/iluminaciones"?

Jaume Franch
31/12/2014, 19:37
Tenc dubtes sobre quina m'agrada més....pel meu gust em quedaria amb una mescla de les dues: el cantó de baix a l'esquerra m'agrada més com està l'original i la part de sobre del pà de l'esquerra m'agrada més com l'ha deixada en Jaume. Poter hauria intentat només corregir un pel l'exposició d'aquesta zona del pà deixant la resta com està a la primera foto....

Una pregunta, Jaume, ho has arreglat emprant l'eina de "sombras/iluminaciones"?
Una vegada més sí; però no m'he entretingut a ser encara més selectiu. Però, com a exemple em va molt be que en tornem a rallar.

Joan A. Gomila
01/01/2015, 13:47
Una vegada més sí; però no m'he entretingut a ser encara més selectiu. Però, com a exemple em va molt be que en tornem a rallar.

He d'arribar a afinar s'us d'aquesta eina

Bep Taltavull
02/01/2015, 22:25
Senzill però efectiu, la rectificada per en Jaume, millor, encara que, per jo, un pel massa baixades les llums.

Fotofindera!!!