Ver la versión completa : Benvinguts
Fa uns dies vaig anar a la zona Fòrum a fotografiar un dels edificis d'alli que feia temps que volia fer. En el camí des d'on vaig haver de deixar el cotxe fins al lloc, al passar pel davant d'un centre comercial que hi ha la la zona, em vaig trobar amb aquesta escena que no vaig poder resistir-me a fotografiar.
2504
ISO 200
Nikkor 80-200 a 170 mm, f/5,6
1/1250 sec.
Jaume Franch
26/12/2014, 22:05
Buff, sensacional, Vicenç
Ara faré una mica de safreig:
Respecte al color de la samarreta, m'he qüestionat si jo l'hagués deixat tal com tu, o li hagués canviat el vermell pel color de l'escala o un gris neutre.
Ho he provat i no sé amb quina quedar-me però, davant del dubte, l'original, la del autor.
Francisco Aviles
27/12/2014, 00:06
Perfecta composición,muy buena visión Vicenç , ets un mestre :very_drunk:
Pepe Peñafiel
27/12/2014, 10:57
Pues es una imagen Lefebriana en todo su esplendor, a mi el toque rojo me encanta. La disposición en cuanto a composición la encuentro perfecta.
Pepe Peñafiel
27/12/2014, 10:57
rectifico, pluscuamperfecta, esas sombras...
Bep Taltavull
27/12/2014, 18:25
Una altra imatge amb el teu segell personal, bona composició, eqilibri i sobretot m'agraden aquestes ombres, com diu en Pepe.
Fotofindera!!!
Gràcies pels comentaris, companys.
Jaume, per concepte, en una foto "de carrer" com aquesta, mai no modifico res del que hi ha. Trobo que la veritable gràcia d'aquest tipus de fotos és reflectir el que hi ha, sigui la vestimenta de la gent, el seu comportament o els elements urbans que ens hi podem trobar. Independentment d'això, trobo que vaig tenir una sort inmensa; si hagués pogut triar el color de la samarreta hagués sigut vermell.
Gràcies per l'anàlisi profund que has fet i per l'opinió donada. :very_drunk:
Jaume Franch
29/12/2014, 16:30
Gràcies pels comentaris, companys.
Jaume, per concepte, en una foto "de carrer" com aquesta, mai no modifico res del que hi ha. Trobo que la veritable gràcia d'aquest tipus de fotos és reflectir el que hi ha, sigui la vestimenta de la gent, el seu comportament o els elements urbans que ens hi podem trobar. Independentment d'això, trobo que vaig tenir una sort inmensa; si hagués pogut triar el color de la samarreta hagués sigut vermell.
Gràcies per l'anàlisi profund que has fet i per l'opinió donada. :very_drunk:
D'acord amb tu
Joan A. Gomila
31/12/2014, 15:59
Una altra foto marca de la casa. Quina vista que tens per captar instantànees amb composicions perfectes!!!
Lluis Surralles
01/01/2015, 19:56
Ahir vaig acompanyar a la meva filla a córrer la Sant Sivestre de Barcelona que sortia des de aquest lloc. Estava plè de gent i era per la tarda, per tant la foto no es podia repetir, pero es que ademés, pel que vaig veure, s´havia de fer des-de la vorera del devant amb un teleobjectiu. ¿No es aixi, Vicens?
Ahir vaig acompanyar a la meva filla a córrer la Sant Sivestre de Barcelona que sortia des de aquest lloc. Estava plè de gent i era per la tarda, per tant la foto no es podia repetir, pero es que ademés, pel que vaig veure, s´havia de fer des-de la vorera del devant amb un teleobjectiu. ¿No es aixi, Vicens?
Efectivament Lluis, està feta des de la vorera d'enfront i, tal com indico en les dades posades amb la foto, està feta amb el 80-200, a una focal de 170 mm. Ben analitzada, LLuis :)
Raul Sintes
02/01/2015, 19:59
Em reafirm amb el meu comentari d'una altra fotografía. Hi ha molt d'art i creativitat en les teves fotos.
Carlos Silvestre
08/01/2015, 18:13
Tienes un ojo de halcón peregrino. Vaya vista. Esta es absolutamente fotofindera.