Ver la versión completa : BodeBellota
Francisco Aviles
26/12/2014, 18:02
Todo el mundo sabe, que el proceso de curación del jamón es algo muy importante... asi se hace2503
Dos comentaris, Xiscu.
La pensada la trobo excel·lent. Realment, molt bona. A més, has aconseguit una bona composició. També trobo que el fons proposat és molt adient a la foto. Fins aquí, al meu criteri, perfecte.
Mmmm… hi ha blancs cremats. Llàstima!. Mirat els nivells, veuràs. Crec que val la pena que arreglis aquest tema, al teu gust, per aconseguir un bon i trencador bodegó.
Jaume Franch
26/12/2014, 21:38
Totalment d'acord amb en Vicenç.
Xiscu, val la pena que revisis el que et propòsa, la foto ho mereix. És molt bona.
Francisco Aviles
27/12/2014, 00:01
2506Moltes Gracies, Vicenç, tienes toda la razón esta un poco pasada de blancos, te pongo otra versión del mismo tema a ver como la ves, Jaume graciés a tú també
Francisco Aviles
27/12/2014, 23:43
2509Estoy intentando mejorarla, no sé si lo consigo o la estropeo más, ya me direis...
Jaume Franch
28/12/2014, 00:16
Me da la sensación de que varias las luces en bloque, sin seleccionar zonas.
Es así?.
Para mí, lña segunda está mejor, pero aun hay zonas sobreexpuestas en alguna loncha.
Bep Taltavull
28/12/2014, 00:23
Estic d'acord amb en Jaume, la segona, retocant les altes llums estaria be
Xiscu, com sempre, et seré franc. No comentaré la segona foto ni "l'arreglo" que li has fet perqué crec que la primera foto -la que vaig comentar- és millor que la segona (básicament la composició de la corda), i segueixo creient que és molt bona, però que s'ha de corregir l'exposició. Si dispares en raw, això és molt fàcil de corregir. Després s'haurien de corregir altres petites coses (alguna tonalitat no desitjada a la paret del fons, etc), però primer, la llum, per saber per on vas. Vaja, és el meu criteri.
Francisco Aviles
28/12/2014, 20:10
Xiscu, com sempre, et seré franc. No comentaré la segona foto ni "l'arreglo" que li has fet perqué crec que la primera foto -la que vaig comentar- és millor que la segona (básicament la composició de la corda), i segueixo creient que és molt bona, però que s'ha de corregir l'exposició. Si dispares en raw, això és molt fàcil de corregir. Després s'haurien de corregir altres petites coses (alguna tonalitat no desitjada a la paret del fons, etc), però primer, la llum, per saber per on vas. Vaja, és el meu criteri.
Graciès Vicenç, pero mi problema es que el photoshop ,no lo domino, el me domina..
Carlos Silvestre
28/12/2014, 20:11
Cachonda, cachonda.
Francisco Aviles
28/12/2014, 20:53
Gracias, Carlos aunque no con muy buena calidad, divierte un poquillo..
Jaume Franch
28/12/2014, 21:45
Yo creo que esta buena idea merece una buena foto.
Xiscu, cuando tengas tres lonchas frescas, ya sabes.:cool:
Francisco Aviles
28/12/2014, 22:32
Ok, Jaume es podría fer un altre dianar, cuan vagui be a totom
Jaume Franch
28/12/2014, 23:15
Ok, Jaume es podría fer un altre dianar, cuan vagui be a totom
Jajaja, no lo decia para que me invitaras.... pero bueno, ya que lo comentas, venga, propon tu una fecha y un lugar.
Graciès Vicenç, pero mi problema es que el photoshop ,no lo domino, el me domina..
Xiscu, com més curós i estricte se sigui en el moment de disparar, menys photoshop cal. Avui dia és molt fàcil, tan sols cal mirar l'histograma després de disparar i corregir en consequència en el dispar següent.
Francisco Aviles
29/12/2014, 19:14
Xiscu, com més curós i estricte se sigui en el moment de disparar, menys photoshop cal. Avui dia és molt fàcil, tan sols cal mirar l'histograma després de disparar i corregir en consequència en el dispar següent.
Tienes toda la razón Vicenç, al final un dia aprenderé ...Gracies
Joan A. Gomila
31/12/2014, 16:10
A jo m'agrada més la primera foto, tot i les zones cremades.
De vegades ens centram molt amb criteris tècnics que tots donam per correctes, però de vegades les normes hi son per a romper-les i en aquest cas don més importància a la composició i a la idea en detriment del tema de la sobreexposició.
Aquesta sobreexposició s'ha repetit en varies fotos teues, Xiscu, per tant em deman si és que ho has fet expresament buscant una especie de clau alta? Si fos així, hauriem de respectar la idea original de l'autor malgrat l'histograma estigui una mica passat i fora del que marquen els criteris tècnics generals.
Jaume Franch
31/12/2014, 19:40
A jo m'agrada més la primera foto, tot i les zones cremades.
De vegades ens centram molt amb criteris tècnics que tots donam per correctes, però de vegades les normes hi son per a romper-les i en aquest cas don més importància a la composició i a la idea en detriment del tema de la sobreexposició.
Aquesta sobreexposició s'ha repetit en varies fotos teues, Xiscu, per tant em deman si és que ho has fet expresament buscant una especie de clau alta? Si fos així, hauriem de respectar la idea original de l'autor malgrat l'histograma estigui una mica passat i fora del que marquen els criteris tècnics generals.
Aquesta vegada discrepo de la teva valoració, però, obviament, la respecto. Jo crec que, precisament, el tema de les llesques de pernil penjades és el protagonista i l'entorn hauria de reforçar aquesta posta en escena jamomnera. Això és el meu criteri respecte aquesta magnífica foto.
Joan A. Gomila
01/01/2015, 13:50
Aquesta vegada discrepo de la teva valoració, però, obviament, la respecto. Jo crec que, precisament, el tema de les llesques de pernil penjades és el protagonista i l'entorn hauria de reforçar aquesta posta en escena jamomnera. Això és el meu criteri respecte aquesta magnífica foto.
Per sort no coincidim amb tot jajaja
Francisco Aviles
01/01/2015, 17:25
Gracies, Joan yo creo que tienes algo de razón nos centramos demasiado en la tecnica y olvidamos un poco la parte creativa o artistica
Salut