Ver la versión completa : Na trencada de son Fonoll
Cisco Dura
21/12/2014, 19:07
Aquests dies de pluja han donat molt de joc per poder aconseguir alguna foto a les nostres torrenteres de Menorca. Aquesta és "na trencada de son Fonoll"
2482
Dades: Iso 100 F/16 55 mm 10 seg. 438 Kb
Jaume Franch
21/12/2014, 19:14
Tot i que ,pel meu gust la veig potser massa contrastada, em sembla una imatge preciosa, Cisco.
Si no fos que ja no me'n refio gaire del calibrat del meu monitor, diria que hi ha una dominant que no toca.
A veure què hi diuen els companys.
Carlos Silvestre
22/12/2014, 11:56
A mi me parece una buena foto del torrente y la tonalidad general también la encuentro interesante. Me gustan los tratamientos que huyen de lo que de otra forma sería una postal "Escudo de Oro".
Com a tractament de la imatge en general, no em desagrada. Aquesta dominant innombrable :) que comenta en Jaume, la veig molt suau, així que ni la tocaria. El que pel meu criteri és el punt feble de la foto és l'enquadrament, al quedar tallat el torrent per la meitat, a la part superior esquerra.
Bep Taltavull
23/12/2014, 21:37
M'agrada la imatge, és un tipus de fotografia que sempre m'ha cridat l'atenció.
Estic d'acord amb el comentari d'en Vicenç i potser que l'enquadrament pugui millorar però reconec que és molt difícil.
Fotofindera!!
Cisco Dura
27/12/2014, 07:19
En primer lloc voldria donar-vos les gràcies pels comentaris que feis. No tan sols en aquesta foto sinó o totes. Reconec que em consta molt contestar als vostres comentaris i no voldria per això molestar a ningú. Quant a la foto voldria dir que que la vaig posar al foro un del motiu era per saber el vostre comentari sobre aquesta dominant, que jo també veig i també que el torrent per la part esquerra este tallat. Però en va passar més el tractament aconseguit i agafar com centre d'atenció aquestes aigües mogudes caient damunt les pedres del primer terme.
Joan A. Gomila
31/12/2014, 11:56
A jo també em sembla un tipus de fotografia que m'atreu molt. La sedositat de l'aigua que cau està molt ben aconseguida.
En quan a tonalitats i dominants no vull dir res per que no sabem si la veim tots igual que tu al teu monitor.
Segurament amb un altre enquadrament sa foto milloraria però com diu en Bep, de vegades és molt difícil fer "in situ" l'enquadrament que un voldria.