Iniciar sesión

Ver la versión completa : L'alzina rebel

Lafebre
27/11/2014, 17:32
Foto feta fa pocs dies al Parc Natural del Montseny, tot un regal pels sentits ara a la tardor.

2410
ISO 800
Nikkor 80-200 a 200 mm, f/5,6
1/320 sec.

Joan A. Gomila
27/11/2014, 17:35
Després de molts dies sense apareixer per aquí, em donaré el gust de ser el primer per felicitar-te per aquesta foto.

M'agrada molt la tonalitat general i els colors de les fulles.

La composició....de llibre!!! Crec que dins es grup de FF ets el que més cuida aquest detalls de la composició que fan que gairebé totes les teves fotos siguin molt atractives a la vista.

Enhorabona, Vicenç.

Raul Sintes
27/11/2014, 18:30
Un altre obre mestre pels sentits, Felicitats.

Francisco Aviles
27/11/2014, 18:41
Molt bona, Vicenç tonos y ese desenfoque del fondo... un 10

Bep Taltavull
30/11/2014, 08:39
Una gran imatge Vicenç, to i colors fantàstics que juntament amb la composició fan que sigui una fotografia amb totes les lletres.

Fotofindera!!!... marchando!!! :very_drunk:

Lluis Surralles
30/11/2014, 16:14
Certamenbt que es una bona foto. Els tos preciosos i, fin i tot, aqui si que m´agrada el desenfoc i el color del fons. Felicitats.

Cisco Dura
30/11/2014, 17:52
Bosc urbà i L'alzina rebel, a qual millor. Tons, composició, no sé. M'encanten, no sabria amb quina quedar-me.

Jaume Franch
30/11/2014, 20:04
Impecable i deliciosa.
Enhorabona, company.

Carlos Silvestre
30/11/2014, 21:45
Qué bonitos colores! Y cómo los has captado de bien. Muy llamativa.

Lafebre
01/12/2014, 14:10
Gràcies pels comentaris, companys.

Pepe Peñafiel
06/12/2014, 11:09
Vicenç MI historia de TÚ preciosa y deliciosa imagen es la siguiente.
La he estado disfrutando en Sevilla ( eso si a través del móvil) durante una escapada a un congreso. La han visto algunos de mis compañeros y les ha alucinado. Cuando regrese del viaje lo primerizo que hice fue disfrutarla del todo en mi ordenador pero hasta hoy no la he comentado.
Una auténtica maravilla, me encanta.
Fotofindera!!!!!!!

Lafebre
06/12/2014, 18:58
Vicenç MI historia de TÚ preciosa y deliciosa imagen es la siguiente.
La he estado disfrutando en Sevilla ( eso si a través del móvil) durante una escapada a un congreso. La han visto algunos de mis compañeros y les ha alucinado. Cuando regrese del viaje lo primerizo que hice fue disfrutarla del todo en mi ordenador pero hasta hoy no la he comentado.
Una auténtica maravilla, me encanta.
Fotofindera!!!!!!!

Muchas gracias Pepe. La verdad es que el otoño ofrece una paleta de colores inmejorable, y si tienes la suerte de poder ir a unos parajes tan bellos com el Montseny, aún más. A mi mujer y a mi nos encanta, y aunque nos cae a algo más de una hora y media de coche, no nos importa nada y solemos ir varias veces durante esta época. A veces tiene su recompensa…yo encuentro alguna foto y ella encuentra setas.