PDA

Ver la versión completa : Passejant per Banyoles

Lluis Surralles
16/11/2014, 21:19
L´altre dia vaig anar a Banyoles. El llac i els seus voltants esta preciós. Em vaig portar la càmera i vaig aprofitar per fer algunes fotos tot i les presses. Vaig fer alguna foto que em sembla fora interessant tot i que una persona del lloc em va dir que, per fer una bona foto de la sortida de sol (que a Banyoles queden precioses) hi havia d´anar el mes de gener a les 8 del matí i a un lloc concret que em va ensenyar. No hi penso faltar. De moment us envio aquesta foto que m. agrada força.2357

Jaume Franch
17/11/2014, 00:15
Preciosa Lluís.
Llàstima el color magenta dels vèrtex superiors.

Lluis Surralles
17/11/2014, 09:02
Jaume: jo no veig dominant magenta ón dius.

Lafebre
17/11/2014, 12:38
Molt bonica foto, Lluis.

Jo també aprecio el que vol dir en Jaume però no és una dominant, ja que de ser-ho, afectaria a la foto sencera. Com molt bé diu en Jaume, afecta només els angles superiors i no sé pas a que deu ser degut (duies algun filtre posat, LLuis?), però en qualsevol cas, per mi no afecta a la qualitat general ni interès de la foto.

Jaume Franch
17/11/2014, 16:19
Molt bonica foto, Lluis.

Jo també aprecio el que vol dir en Jaume però no és una dominant, ja que de ser-ho, afectaria a la foto sencera. Com molt bé diu en Jaume, afecta només els angles superiors i no sé pas a que deu ser degut (duies algun filtre posat, LLuis?), però en qualsevol cas, per mi no afecta a la qualitat general ni interès de la foto.
Cert, està mal dit, no és una dominant.
Lluís, t'asseguro que veiem un color lila als angles superiors. No m'explico perquè no ho veus. Esperarem, si et sembla, que opinin al respecte els altres fotofinderos.

Bep Taltavull
17/11/2014, 22:18
La imatge m'agrada força Lluís, és com fer un passeig escalfant-se pel sol de l'hivern... melancòlic...

El que comenten els companys... jo no ho veig de color lila, però si d'un blau raret...

Lluis Surralles
18/11/2014, 16:09
La veritat es que la part de dalt està molt enfosquida. Pot ser es per aixó que, tal con diu en Bep, ha agafat un color blau raret. Avui probaré en el ordinador gros de la Roser so veig aquesta dominant. La veritat es que en el meu ordinador no soc capaç de veure-ho tot i que, com que es un portàti, he mogut la pantalla amunt i avall.