Ver la versión completa : Favàritx en blanc i negre
Raul Sintes
16/11/2014, 20:33
No vos canseu de veure aquest far, jo cada vegada que hi vaig el veig diferent.
Avui vos deig una en blanc i negre.
Iso 100
Focal 13
Exp. 20 s.
2356
Jaume Franch
17/11/2014, 00:16
B&N apart, molts grisos, no hi ha contrast. Algo "empastada"
Raül, coincideixo amb en Jaume respecte a que està empastada. Fes una capa de nivells a la foto original (sense la influència del marc blanc i negre que li has posat) i ho veuràs. És qüestió de gustos personals, però fins i tot després d'haver ajustat nivells jo pujaria encara força els blancs a les roques i l'aigua i una mica al cel i a l'edifici del far amb l'aplicació de "curvas". Crec que és una bona presa que es mereix una mica més de "carinyo" en l'edició.
Raul Sintes
17/11/2014, 19:44
Moltes gràcies companys, per fer-me veure els defectes.
Espero que vos agradi més ara.
Una volta penjada, veig que al foro la fotografía em queda més empastada que el original,
També noto una taca al cel que no havia vist abans.
2369
Bep Taltavull
17/11/2014, 22:12
Ahir a la nit; quan la vaig veure per primer cop, vaig pensar el mateix que els companys... la fotografia m'encanta i és una localització que és una llàstima que em caigui tant lluny...
Apart de que la veig subexposada, que no es el mateix que fosca, li falta el que descriu en Vicenç, que en aquesta segona versió ha millorat en alguns aspectes però no en altres...
Antoni Cladera
19/11/2014, 09:41
bona captura...pero millorable edició ;-)
Carlos Silvestre
19/11/2014, 12:25
Bueno, amén de los comentarios hechos...en la 2ª versión (muuucho mejor) veo algunas manchas del sensor que podrías limpiar.
Raul Sintes
19/11/2014, 20:17
Muchas gracias amigos por vuestra paciencia. Vuelvo a colgar la foto ya que sin darme cuenta, el perfil incrustado en la copia que colgué al foro no era el correcto y oscurecía la foto.
Espero que ahora esté correcto.
2388
Ara si!!, no, Raül?.
Un petit detall. Hi ha una taca del sensor una mica a la dreta de la primera franja negra del far.
Bep Taltavull
20/11/2014, 16:26
Açò és una altra cosaaaa!!!...Molt millor!!!
Raul Sintes
20/11/2014, 17:28
Ara si!!, no, Raül?.
Un petit detall. Hi ha una taca del sensor una mica a la dreta de la primera franja negra del far.
Ahir, desprès d'haver-la penjat, s'acostà la meva dona sempre inquisidora amb el què un fa i m'ho va comentar,ja,ja, ja.
Gràcies Vicenç.
Pepe Peñafiel
20/11/2014, 20:52
Muy buena localización, me gusta tu composición y la edición final ha mejorado muchísimo con los consejos de los compañeros.
Buen trabajo Raúl
Joan A. Gomila
27/11/2014, 18:03
Totalment d'acord amb tot el que han dit els companys, si li corregeixes la darrera taca del sensor que et comenta en Vicenç haurà millorat moltissim respecta a la primera. Crec que és un bon exemple de per a que serveix aquest apartat de "fotos a comentar" ja que amb els comentaris de tothom has aconseguit millorar molt sa foto.