PDA

Ver la versión completa : Veu un món diferent.



Anna Taltavull
16/11/2014, 09:45
Bon dia. Espero que hos hagueu aixecat amb molt bon peu!
Aquí vos deixo una altra fotografia. Espero que vos agradi!

2352

Lafebre
17/11/2014, 13:20
M'agrada la idea Anna, així com el desenfoc que has aconseguit tant en el primeríssim pla (dits superiors) com en el fons, el que demostra que domines el concepte de la profunditat de camp i l'ús del diafragma. El peix, perfectament definit i estratègicament ubicat. Molt bé, Anna. Va, més, més, més fotos :)

Jaume Franch
17/11/2014, 16:15
Així m'agrada, Anna!.
Bona foto. Poc puc afegir al que t'ha dit en Vicenç, però, m'estranya que no t'hagi proposat donar-li un puntet més de contrast (molt poc).
Si poguessis posar els paràmetres, ens aniria millor per valorar les teves fotos.
Més fotos, perfavor!

Anna Taltavull
14/12/2014, 18:20
M'agrada la idea Anna, així com el desenfoc que has aconseguit tant en el primeríssim pla (dits superiors) com en el fons, el que demostra que domines el concepte de la profunditat de camp i l'ús del diafragma. El peix, perfectament definit i estratègicament ubicat. Molt bé, Anna. Va, més, més, més fotos :)

Moltes gràcies Vicenç, em queda molt a aprendre encara!

Anna Taltavull
14/12/2014, 18:26
Així m'agrada, Anna!.
Bona foto. Poc puc afegir al que t'ha dit en Vicenç, però, m'estranya que no t'hagi proposat donar-li un puntet més de contrast (molt poc).
Si poguessis posar els paràmetres, ens aniria millor per valorar les teves fotos.
Més fotos, perfavor!

Em sap molt de greu Jaume per no poder haver-te contestat abans, hem estat d’exàmens i recuperacions i no he
tingut temps de res.
Ja li he demanat al meu pare el que són els paràmetres... són aquests: ISO 200; f/6,3 i 1/160s.
Moltes gràcies pel teu comentari, així aprenc més!

Carlos Silvestre
15/12/2014, 12:24
Anda, y no había visto esta foto. Pues me parece muy original y diferente a las que colgamos por aquí. La idea es buena y está bien realizada.
Te falta aquello de "ningún animal sufrió daño alguno..." (hablo del pez, je, je...!!!)

Anna Taltavull
15/12/2014, 19:47
Anda, y no había visto esta foto. Pues me parece muy original y diferente a las que colgamos por aquí. La idea es buena y está bien realizada.
Te falta aquello de "ningún animal sufrió daño alguno..." (hablo del pez, je, je...!!!)

Muchas gracias Carlos! El pececillo no sufrió, aunque debería tener un poco de claustrofobia el pobre jaja