PDA

Ver la versión completa : Autoretrat



Anna Taltavull
15/11/2014, 19:08
Estimats fotofinderos!
Em sap molt de greu, no he tingut molt de temps lliure amb els estudis, i ara que ja estic lliure d’exàmens
aprofito aquest moment per penjar un autoretrat; així de pas ja sabreu quina mitja cara tenc:D

2351

Jaume Franch
16/11/2014, 01:56
Molt bona, Anna.
De moment, només coneixem la meitat...:p
A veure si, ara que sembla temps més temps lliure, ens regales amb les teves fotos.
Vinga, endavant.

Anna Taltavull
16/11/2014, 09:39
Gràcies Jaume.
Ja en tenc una altra de pensada!

Pepe Peñafiel
16/11/2014, 10:26
Pues si que empiezas fuerte Anna. Singular autorretrato al 50%, cuidado, con un buen punto de nitidez en el único ojo que vemos. Has cuidado la presentación. Me gusta , felicidades.
Sigue, sigue...

Anna Taltavull
16/11/2014, 21:01
Muchas grácias pepe!

Lafebre
17/11/2014, 13:12
Hola Anna, ja tenia ganes de veure alguna altra foto teva, i va i ens regales aquest magnífic autoretrat. Molt bé per la idea i la composició, Anna. Hi ha, però, un aspecte que no puc passar per alt i que crec que t'ho haig de comentar; veig la foto amb una certa dominant vermella. Tu no li veus?.

Anna Taltavull
14/12/2014, 18:15
Hola Anna, ja tenia ganes de veure alguna altra foto teva, i va i ens regales aquest magnífic autoretrat. Molt bé per la idea i la composició, Anna. Hi ha, però, un aspecte que no puc passar per alt i que crec que t'ho haig de comentar; veig la foto amb una certa dominant vermella. Tu no li veus?.

Hola Vicenç! Primer de tot disculpar-me per aquest llarg temps sense connectar-me al foro, estàvem amb temps
d’exàmens i ara amb aquests dies de recuperacions no he tingut gens de temps.
Moltes gràcies pel teu comentari sempre positiu, es veritat que te una dominant vermella, és el resultat d’aplicar-li
uns filtres que m’agrada posar que a vegades són de color.

Carlos Silvestre
15/12/2014, 12:27
me gusta el recorte atrevido, el color y desenfoque del las partes que no interesan en la foto.
Yo creo que puedes salir ya mismo de "Principiantes" y pasar a la sección donde habitamos los dinosaurios pleistocénicos, a ver si nos das vidilla.

Lafebre
15/12/2014, 14:13
Hola Vicenç! Primer de tot disculpar-me per aquest llarg temps sense connectar-me al foro, estàvem amb temps
d’exàmens i ara amb aquests dies de recuperacions no he tingut gens de temps.
Moltes gràcies pel teu comentari sempre positiu, es veritat que te una dominant vermella, és el resultat d’aplicar-li
uns filtres que m’agrada posar que a vegades són de color.

Hola Anna, si aquesta dominant vermella és fruit de la voluntat i creativitat de l'autora, reeeeeees a dir! :).
Coincideixo plenament amb el comentari d'en Carlos; la propera foto, amb els dinos, i així, de pas, ens rebaixaràs l'edat mitja a la resta del grup. ;)

Anna Taltavull
15/12/2014, 19:52
me gusta el recorte atrevido, el color y desenfoque del las partes que no interesan en la foto.
Yo creo que puedes salir ya mismo de "Principiantes" y pasar a la sección donde habitamos los dinosaurios pleistocénicos, a ver si nos das vidilla.

Gracias Carlos! Nono aún no me siento muy preparada jaja tengo que aprender todavía bastante.

Anna Taltavull
15/12/2014, 19:55
Hola Anna, si aquesta dominant vermella és fruit de la voluntat i creativitat de l'autora, reeeeeees a dir! :).
Coincideixo plenament amb el comentari d'en Carlos; la propera foto, amb els dinos, i així, de pas, ens rebaixaràs l'edat mitja a la resta del grup. ;)

Gràcies Vicenç! Com he dit, encara m’hi queda molt per aprendre jajaja

Antonia Sanchez
13/05/2015, 13:21
Molt xulo Anna!

Anna Taltavull
13/05/2015, 19:17
Molt xulo Anna!

Moltes gràcies Antonia!