Ver la versión completa : Llum per una escletxa
La remodelada plaça de toros de Tarragona (on no s'hi fan "corridas") té un sostre retràctil format per dos mitjos semicercles, tot rematat per una cúpula transparent. Segons la posició del sol i la de les dues meitats del sostre es poden veure -aquí potenciat en l'edició- efectes de llum com aquest. Pot ser que hi hagi gent a qui no li digui res, però per mí és un joc atractiu.
2295
ISO 1600
Nikkor 80-200 a 105 mm, f/5,6
1/100 sec.
Jaume Franch
01/11/2014, 17:54
Doncs a mí també m'agrada molt aquest joc.
Ben resolt.
Francisco Aviles
01/11/2014, 19:34
Molt Bona Vicenç, m´agrada
Lluis Surralles
02/11/2014, 01:10
Quina cosa mes senzilla i quina bona foto. M´agrada molt,sobre tot, la idea. Felicitats
Pepe Peñafiel
02/11/2014, 11:49
A la plasticidad de los colores y la geometría se añade este juego de luz que le da un plus.
Fotofindera . Es marca de la casa
Jaume Franch
02/11/2014, 12:25
Després de remirar aquesta bona foto, els ulls em demanen menys rang dinàmic entre la part solejada i algunes zones fosques.
La llum que em sembla ideal és la de la part central, per exemple, on es veu el grupet del senyor amb la barba blanca.
Carlos Silvestre
02/11/2014, 15:01
Jo, tío...a veces te pasas de buen fotógrafo y nos humillas. Magnífica. Otra vez.
Jo, tío...a veces te pasas de buen fotógrafo y nos humillas. Magnífica. Otra vez.
Gracias a todos por comentar la foto. Me alegra que os haya gustado, pero… Carloooooos, "t'has pasao" esta vez. Mi intención nunca es humillar a nadie y mucho menos a los que considero mis amigos. Como buen fotógrafo que eres, sabes que la mayoría de las veces nos salen cosas mas bien normalillas y alguna -rara- vez, alguna cosa que puede gustar algo más. :very_drunk:
Lluis Surralles
02/11/2014, 18:51
Carlos: En este foro hay muy buenos fotógrafos. La mayoria. Efectivamente, Vicens es uno de los mejores por la variedad de "palos" que domina pero no tengas complejos. Como ya sabeis, dspués de 40 años he vuelto al mundo de los concursos y estoy poniendome al dia en cuanto a tendencias y te puedo asegurar que el nivel de Fotofinde està a la altura de los mejores fotógrafos a nivel estatal. Hay algunas "vacas sagradas" que (teoricamente) estan por encima del bien y del mal, aunque algunas veces discrepo, pero, en general, ninguno de nosotros haria el ridículo en concursos nacionales. Otra cosa seria ganar pero ahi intervienen otros factores que no vienen al caso y algún dia comentaremos. Hace tres sábados asistí a un cursillo impartido por José A. Andrés Ferriz (vaca sagrada y presidente de la Faderación Catalana de Fotografia. Evidentemente que aprendí cosas, nunca dejo de aprender. Es el especiaista en hacer fotos con el escaner. Muy interesante. Pero en algunos casos no estaba de acuerdo con él. Por educación no lo contradije, no se trata de dar clases al profesor pero me di cuenta de que no es tan fiero el león como lo pintan.Asi es que, adelante y a concursar que ambién es una manera de aprender.
Raul Sintes
02/11/2014, 18:56
Vicenç, les teves fotos no fa falta que els firmis, ja els reconeixèm a primera vista. Particularment m'encantan.
Jaume Franch
02/11/2014, 19:21
... Asi es que, adelante y a concursar que ambién es una manera de aprender.
Fa temps que soc molt escèptic en referència als concursos fotogràfics en general. M'ha sorprès aquesta frase final, Lluís.
Potser algún dia, com dius, en parlarem. Aquí no és el millor lloc.
Bep Taltavull
03/11/2014, 22:15
Molt bona Vicenç, però coincideixo amb el segon comentari d'en Jaume... pel meu gust és una mica exagerat.