PDA

Ver la versión completa : Macro : Llavors de Don Diego de Noche

Jaume Franch
12/10/2014, 21:58
Don Diego de Noche (Mirabilis jalapa)

Tot l'estiu que aquestes llavors em corren per les meves mans.
La seva textura em convidava a intentar un macro.

Imatge aconseguida per apilament de 6 fotos, processades per PS.

2262
Aquesta sèrie està feta amb un objectiu analògic 105mm , ISO100, f/4 i 1/8seg. ah, i Nikon D300.
He estat fent una comparativa entre disparar amb diafragma totalment tancat ( f32) i totalment obert (f4). No he notat grans diferències en aquesta ocasió.

Lluis Surralles
13/10/2014, 15:29
Ho sento, Jaume, aquesta no m´agrada massa. Em molesten molt tants de brillos. ¿ I si ho proves amb un foltre polaritzador i la llum mes a la contra?

Jaume Franch
13/10/2014, 16:22
Ho sento, Jaume, aquesta no m´agrada massa. Em molesten molt tants de brillos. ¿ I si ho proves amb un foltre polaritzador i la llum mes a la contra?
És curiós, jo pensava que us agradaria... i creia que aquests reflexos ajuden a remarcar la textura de les llavors. :(
Tinc filtre Polaritzador per estrenar!. Intentaré posar dos focus en diagonal i a la contra, com dius. A veure què surt.
Ara vaig uns dies de vacances i, quan torni, intentaré fer-ho; tot i que potser no hi hagin llavors tant fresques con aquestes , recent collides de la planta.
Moltes gràcies per la teva sinceritat.

Francisco Aviles
13/10/2014, 16:46
Com diu en Vicenç ,a na mi tampoc, no m´agrada massa, on vas de vacances ?, mus durás algú (alguna fotillo)

Bon viatge

Lafebre
13/10/2014, 19:24
Com diu en Vicenç ,a na mi tampoc, no m´agrada massa, on vas de vacances ?, mus durás algú (alguna fotillo)

Bon viatge
Pobre de mi, però si jo no he dit res… encara. :)

Jaume Franch
13/10/2014, 21:07
Pobre de mi, però si jo no he dit res… encara. :)
Ja has rebut! ;)

Francisco Aviles
13/10/2014, 21:49
Sorry Vicenç ... un lapsus, estic un poc.....

Carlos Silvestre
14/10/2014, 18:11
No acaba de transmitirme nada especial esta. En la composición creo que sobra la semilla clara recortada (los impares quedan mejor y además la otra semilla clara está bien situada con lo que la otra "carga" demasiado el peso sobre la izquierda). Además no te ha quedado tan nítida como otras apiladas espectaculares que nos has enseñado aquí. ¿Algo bueno? Sííííí, que sigues probando cosas nuevas siempre.

Bep Taltavull
14/10/2014, 18:52
Estic d'acord amb el comentari d'en Carlos... ens tens mal acostumats