Ver la versión completa : Posta de sol des de La Mola
Raul Sintes
17/09/2014, 17:50
Iso 100; f/13; d.focal 20 mm vel. cel 1/15, terra 0,3.
2161
Lluis Surralles
17/09/2014, 18:47
M´ agrada aquesta foto. El color i el cel molt encertats. La composicilo també correcte.
Jaume Franch
17/09/2014, 22:12
Preciósa, però potser canviaria el títol.
Que sí, que era una posta de sol, però el títol suggereix algo més del que surt a la foto, no?
M'agrada molt, Raül. Deixa'm dir-te que, per mi, és de les més bones que has pujat darrerament. Felicitats, Raül.
Carlos Silvestre
19/09/2014, 17:01
me gusta mucho el color y tonalidades de esta foto. ¿Has probado a dar más contraste y luz a la torre?
Raul Sintes
20/09/2014, 10:06
me gusta mucho el color y tonalidades de esta foto. ¿Has probado a dar más contraste y luz a la torre?
Quizás si que le hace falta un poco más de contraste, pero luz, la verdad es que la oscurecido para integrarla más en el conjunto de la imagen.
Raul Sintes
20/09/2014, 10:08
Preciósa, però potser canviaria el títol.
Que sí, que era una posta de sol, però el títol suggereix algo més del que surt a la foto, no?
Si sapigués el nom de la torre, hauria ficat segurament un altre nom, però desconec aquest detall.
Francisco Aviles
20/09/2014, 10:17
Molt bona Raul, es colors son magnifics
Pepe Peñafiel
21/09/2014, 12:54
Me encanta Raúl, realmente buena.
A mi me gusta sin más caña en el cielo y sin más luz en la torre.
Esos tonos suaves encuentro le dan mas relajación, mas armonía
Raul Sintes
21/09/2014, 17:44
Aquí vos en dèix un altra del matèix indret i a la mateixa hora i dia, afegint un poquet més de contrast al cel.
2177
Jaume Franch
21/09/2014, 18:55
Aquesta m'agrada encara més, Raül.
Bep Taltavull
21/09/2014, 21:17
Acabo de comentar a n'en Xiscu que els contrallums desapareixen i em trobo amb aquesta...
Al contrari d'en Carlos diria que en lloc de necessitar més llum a la torre, jo crec que en te massa...
la fotografia m'agrada força però la torre sembla que estigui aferrada i més a la segona versió...
En quan al nom de la torre, crec que és la "Torre de la princesa" segons l'atles nàutic d'en Buenaventura
Com pots veure, Raül, entre tots plegats no ens acabem de posar d'acord :), i això és bo, perquè vol dir que la foto no té cap errada tècnica que tothom hagués vist, i que els comentaris són ja només de gust personal. Tal com ja vaig dir en el meu primer comentari, la primera foto la trobo molt bona, i tant les llums com les tonalitats les trobo molt encertades per aquesta escena. El contrast de la segona foto tampoc em desagrada, però potser ja no s'acosta tant a la meva visió particular de l'escena. En resum Raül, molt bones fotos i fes cas al teu instint i gust personal, que per alguna cosa n'ets l'autor. :very_drunk: