PDA

Ver la versión completa : Oblidats.



Anna Taltavull
06/09/2014, 18:09
Hola! a la fi m'he decidit a penjar la primera fotogràfia después de unes setmanes:D És una foto senzilla que no te res a veure amb les que feis vosaltres, ja que teniu més experiència jajaja.

Aquesta la vaig fer l'any passat i el meu pare em va ajudar a procesar-la, després la vaig presentàr a un concurs jove de València i va quedar finalista.

2117

Raul Sintes
07/09/2014, 10:12
Crec que és una foto ben interessant que transmet un missatge molt actual de la joventut d'avui dia. L'enquadrament és correcte i també la llum, el vinetejat ajuda a centrar la vista al personatge.
Molt be i felicitats per aquesta primera fotografía. Més, més en has de penjar.

Jaume Franch
07/09/2014, 11:22
Caram, això promet, Anna.
D'acord amb els comentaris de'n Raül.
Esperarem més fotos teves.

Lafebre
10/09/2014, 10:03
A part de coincidir plenament amb els comentaris d'en Raül, m'agradaria afegir-ne un més, de comentari. Coincideixo només a mitges amb tu, Anna, de que sigui una foto senzilla. Davant de la seva aparent senzillesa s'hi aprecia que està molt ben elaborada, que sabies perfectament que fer abans de prémer el disparador. La pila de llibres estratègicament situats al seu lloc, aparentment deixats en segon terme pel protagonista, i que malgrat el vinyetejat general de la foto li has sabut donar el toc necessari de llum, són per mi mitja foto. Molt bé, Anna. Felicitats. Espero veure'n moltes més ben aviat.

Pepe Peñafiel
14/09/2014, 12:00
Preciosa Anna, y además de lo comentado por los compañeros la composición con mensaje entre los actual y lo clásico. El binomio móvil-libros en un personaje bien joven y actual.
Muy buena. Sigue…,sigue

Anna Taltavull
15/09/2014, 10:08
Crec que és una foto ben interessant que transmet un missatge molt actual de la joventut d'avui dia. L'enquadrament és correcte i també la llum, el vinetejat ajuda a centrar la vista al personatge.
Molt be i felicitats per aquesta primera fotografía. Més, més en has de penjar.

Moltes gràcies Raul!
N'anare penjant més quan pugui.

Anna Taltavull
15/09/2014, 10:09
Caram, això promet, Anna.
D'acord amb els comentaris de'n Raül.
Esperarem més fotos teves.

Gràcies Jaume! crec que ja sé quina serà la pròxima.

Anna Taltavull
15/09/2014, 10:11
A part de coincidir plenament amb els comentaris d'en Raül, m'agradaria afegir-ne un més, de comentari. Coincideixo només a mitges amb tu, Anna, de que sigui una foto senzilla. Davant de la seva aparent senzillesa s'hi aprecia que està molt ben elaborada, que sabies perfectament que fer abans de prémer el disparador. La pila de llibres estratègicament situats al seu lloc, aparentment deixats en segon terme pel protagonista, i que malgrat el vinyetejat general de la foto li has sabut donar el toc necessari de llum, són per mi mitja foto. Molt bé, Anna. Felicitats. Espero veure'n moltes més ben aviat.

Moltes gràcies Lafebre! de a qui pòc una més.

Anna Taltavull
15/09/2014, 10:12
Preciosa Anna, y además de lo comentado por los compañeros la composición con mensaje entre los actual y lo clásico. El binomio móvil-libros en un personaje bien joven y actual.
Muy buena. Sigue…,sigue

Muchas gracias Pepe!

Bep Taltavull
15/11/2014, 20:22
Bueno... no estava be que jo comentas abans que vosaltres... la veritat es que n'Anna té moltes ideies, però a vegades es un poc vessuda i no es resol a executar-les...

Jo li dic que no serveix de res tenir una fotografia al cap si no l'executes mai...

D'aquesta m'agrada el resultat final.

Segueix i escolta els consells que et donen per aquí.