PDA

Ver la versión completa : Collaret de perles

Lluis Surralles
29/08/2014, 19:58
Aqui us faig arribar un altre parida. A veure que us sembla. Si us plau: critiques2081

Jaume Franch
29/08/2014, 20:22
Be, si n'hi vols dir "parida".... val, però més d'una parida ens ha alegrat la vista i ens ha sorprès agradablement. Cal jugar amb la fotografía, ara que no ens costa ni un euro, només temps.

Posats a buscar "defectes"... doncs:
- em sembla veure una duplicitat en el canto superior esquerra de la calaixera,
- crec que quedaria millor si no es veiés els fons.

Una idea o suggerencia: i si treiessis protagonisme a la calaixera, rebaixant encara més el seu contrast, conservant intacte o contrastant més, fins i tot, el collar de perles?

Molt be , Lluís.
Ves fent parides, siusplau. :very_drunk:

Lluis Surralles
29/08/2014, 22:40
Es que el tema obligat del concurs proper es calaixos o caleixeres. Per aixó he volgut donar protagonisme als calaixos donant los color.

Bep Taltavull
31/08/2014, 20:19
Benvingudes siguin les parides com aquesta Lluís :very_drunk:

Quan t'has hagut d'exprémer el cervell per trobar ideies diferents i atractives, ja val la pena...

Ben pensada i ben executada.

Raul Sintes
01/09/2014, 21:49
Lluis, estic impresionat amb les teves fotografies.

Lafebre
02/09/2014, 13:13
Lluis, la foto m'agrada però, saps què?. Que li trobo a faltar una mica de contrast, un pel més de "canya".

Joan A. Gomila
13/09/2014, 08:19
Em sembla una bona composició valor molt positivament s'ingeni que hi has posat per a fer aquesta foto. M'agradaria saber les dades exif, més que res per a saber amb quina focal està feta sa foto i també m'agradaria saber com has fet per als colors dels calaixos: ja eren d'aquest color o els hi has donat el color amb el processat de sa foto?