Ver la versión completa : Un puente muy aguileño
Lluis Surralles
12/08/2014, 14:10
En la agrupación fotogràfica a la que pertenezco organizan unos concursos de temas obligados i, la próxia entrega versa sobre puentes. Después de las "hostias" que me pegasteis con el "Pont de fuga" pruebo con este a ver si hay mas suerte2013
Francisco Aviles
12/08/2014, 14:41
Lluis mas que hostias, son guantazos "Amorosos"
Esta me gusta la composicion,el viñeteo y ese color rancio o viejo, mol be Lluis
Lluis, pel meu gust personal, aquesta foto és molt millor que la que et vam fotre hòsties, com tu dius. I no només això, sinó que a més a més, m'agrada. Dit això, deixa'm fer-te el següent comentari. Em sembla recordar l'agrupació fotogràfica que em vas dir i, si és la que tinc al cap, allí hi ha molt de nivell i -com a tots aquests llocs- miren molt prim a l'hora d'avaluar les fotos perquè la competència és molt forta. En aquest cas, potser puguin comentar que la transició del vinyetejat és molt dura, molt marcada, i que hauria de ser més suau. L'altra cosa que potser puguin avaluar no gaire bé és la presència de soroll en el cel, sota l'arc del pont. Per contra, crec que com a punts forts té la visió i la composició. Tot això sempre depèn del gust personal dels membres del jurat i de les manies particulars de cadascú, però si el veredicte és públic -que ho hauria de ser- jo et recomano que t'hi atansis sempre que n'hi hagi, de veredicte, ja que és una oportunitat inmillorable d'aprendre i de saber quins factors tenen en compte. Molta sort!!!!
Lluis Surralles
12/08/2014, 17:47
Gràcies, Vicens pels teus consells. El concurs de temes obligats no té un nivell excessiu, encara que hi ha gent molt bona. Quan la cosa es posa sèria es quan es tracta d´anar a concursos nacionals. Per aixó vaig provant cosetes. De totes formes no em vull capficar amb aixó dels concursos. Abans de dedicarme a la fotografia professionalment vaig participar a molts. Ara es per passar l´estona. De totes formes em va molt bé, abans de presentar-les, passar-les pel filtre del FF.
Pepe Peñafiel
12/08/2014, 17:59
Me gusta el tratamiento que le has dado.
He estado mirando frecuentemente tus imágenes de estas semanas y ese viñeteado. Me ha costado aceptarlo, o mejor dicho integrarlo porque como dice Vicenç es muy duro.
Pero hace ya un par de imágenes que lo tomo como una firma, como una forma de mirar a través de un espacio o agujero.
Una marca personal en definitiva.
Me gusta mucho tu trabajo y ti diversidad últimamente, entiendo que dedicándote y haciendo tantas horas de basket cueste algo coger la cámara y disfrutar antes todo tipo de temas pero me encanta.
Felicidades Lluis.
Lluis Surralles
12/08/2014, 18:05
Este viñetado lo apliqué tan duro porque debajo del puente no hay rio. Hay unas cuantas piedras y son muy feas. Igual pasa con el cielo: no hay nubes y ello me decidio a pintarlo de negro. Por este motivo no la he colgado en color. Lo que me impacto cuando la vi con el objetivo 8mm. fué la forma que adquiere, que parece una máscara o un aguilucho. De hecho si lo mirais desde 4 m. incluso el arco del puente parece un ojo.
Bep Taltavull
13/08/2014, 14:56
M'agrada molt aquest pont i el seu tractament, i després del teu últim comentari, Lluís, he entés el títol i realment tens tota la raó... Fotofindera!!! :very_drunk: