Ver la versión completa : Quant de temps...
Bep Taltavull
29/07/2014, 21:58
Vos vull presentar una nocturna de la setmana passada... hi ha que aprofitar la Via Làctia...
Volia que les protagonistes fossin la taula i la VL, per açò vaig deixar els arbres sense il·luminar... en silueta
Les dades son: ISO 2000 f/3.5 25 segons 24mm i 2.900K en càmera+llanterna+CTO per la taula
1946
Jaume Franch
30/07/2014, 20:21
Uau! quina preciositat!
Doncs, la primera impressió al veure-la, ha estat pensar que li hagués donat un punt de llum a la vegetació.
Però si creus que així és millor...
Enhorabona , Bep. Fotofindera de calle.
(Estic content, per que hi veig un poquet de renou... jiji :cool:)
Francisco Aviles
30/07/2014, 23:30
Molt bona Bep,per yo esta be com esta
Em sembla que ja he gastat tots el qualificatius en altres fotos d'aquest tipus, així que només diré: PRECIOSITAT DE FOTO!!!!. Felicitats, Bep.
Bep Taltavull
02/08/2014, 14:41
Gràcies companys pels vostres comentaris... en quant a la il·luminació de la vegetació he de dir que buscava algo de misteri amb la llum lateral de la taula i poques noses,
en tenc d'altres del mateix dia amb els arbres il·luminats i em semblen més "normals".
Jaume: vaig treure algo de renou en ACR i posteriorment algo més amb PS, però no volia perdre més estrelles... :very_drunk:
Jaume Franch
02/08/2014, 19:14
Gràcies companys pels vostres comentaris... en quant a la il·luminació de la vegetació he de dir que buscava algo de misteri amb la llum lateral de la taula i poques noses,
en tenc d'altres del mateix dia amb els arbres il·luminats i em semblen més "normals".
Jaume: vaig treure algo de renou en ACR i posteriorment algo més amb PS, però no volia perdre més estrelles... :very_drunk:
Bep, gràcies per fer el comentari sobre sa renou i com la vas tractar. M'ajuda.
Pepe Peñafiel
03/08/2014, 19:58
Bep , me encanta esta imagen. Es una de las mejores nocturnas que nos has presentado y mira que has subido bonitas.
Me encanta el cielo, me gusta hasta como enmarca la vegetación todo el plano celeste.
Fotofindera extraordinaria
Bep Taltavull
05/08/2014, 16:08
Bep , me encanta esta imagen. Es una de las mejores nocturnas que nos has presentado y mira que has subido bonitas.
Me encanta el cielo, me gusta hasta como enmarca la vegetación todo el plano celeste.
Fotofindera extraordinaria
Gracias Pepe, no sé si será para tanto, pero claro, entre gustos...
Carlos Silvestre
05/08/2014, 18:08
Buena, buena y buena. Perfecto equilibrio entre taula y vía láctea.
Joan A. Gomila
08/08/2014, 10:13
Molt bona foto, Bep, i açò que no tens es photopills per a programar aquestes fotos :rolleyes:.
En quan a la poca il.luminació de la vegetació em sembla més que correcte ja que, com dius, és l'efecte que cercaves.
També està bé tenir noves localitzacions, per cert que ara record que una nit hi vam anar tu i jo a aquest indret però els resultats no van ser gens bons. Molt bé per haver tornat al lloc del crim i haver aconseguit aquesta bonissima foto!!!
Bep Taltavull
09/08/2014, 12:49
Gràcies companys pels comentaris, no tenc Photopills, però de tant en tant segueixo els tutorials de la seva web i també els Photopillers del foro em van ajudar...
en aquest cas en Toni em va informar dels graus en que la teniem situada aquella setmana. :very_drunk: