Ver la versión completa : Noies i fanal
Lluis Surralles
18/07/2014, 20:11
Fa temps que vaig penjar una foto d´un fanal de Donosti en un dia plujós que va agradar força. Ara penjo aquesta, del mateix dia, amb persones, pero he fet proves i l´he donat un tò càlid i efecte "Daguerre". M´interessa molt la vostraopinió.1878
Jaume Franch
18/07/2014, 20:18
Per mí, preciosa.
L'única pega que li veig és la manca d'aire per l'esquerra. Potser si el difuminat fos més estret...
Ja posats, un altre detall: a cop d'ull em contrasta massa el vermell de la jaqueta amb la resta de tonalitat deliciosament càlida. I si la desaturessis una micona?
Francisco Aviles
18/07/2014, 21:33
Molt guapa LLuis,como dice Jaume el difuminado un pelin más pequeño quizá, pero bueno la foto está molt bé
Raul Sintes
19/07/2014, 11:50
Sa foto en si és interessant, però és veritat que li manqu una mica d'aire a la part esquerra. A jo no em molesta el contrast vermell de la jaqueta, és més, crec que contraste molt be amb la resta d'elements.
Bep Taltavull
19/07/2014, 11:56
M'agrada bastant, tant la compo com el processat, l'unic que falla es el que ja t'han dit els companys.
Estic en línia amb el que t'han comentat els companys LLuis. I, posats a fer, per aquest tipus de tractament, no la veuries millor amb un punt molt suau de desenfocament?. És un dir…
Lluis Surralles
20/07/2014, 18:59
Gràcies Vicens: Si la dersenfoco correm el risc de que sembli que ja estava desenfocada.
Carlos Silvestre
20/07/2014, 20:39
Me gusta el tratamiento añejo que le has dado.
Joan A. Gomila
21/07/2014, 08:35
A jo també m'agrada molt el tractament i estic d'acord que li manca una mica d'aire per l'esquerra, i també pel meu gust una micona per dalt.
Pepe Peñafiel
02/08/2014, 06:52
Esta serie de San Sebastián es realmente buena LLuis, has tenido mucho gusto en ese aspecto a la antigua que le queda a San Sebatián y la foto perfectas.