PDA

Ver la versión completa : S'Albufera d'Es Grau

Nura
18/07/2014, 17:34
Després d'un llarg temps, en Jaume m'ha animat a pujar qualque foto. Aquí va sa primera.

1876

Joan A. Gomila
18/07/2014, 18:31
Primer de tot donar-te s'enhorabona per haver fet aquest primer pas de pujar una foto i compartir-la amb tots noltros. Esper que no sigui sa darrera!!!

Estaria bé que explicassis els parametres que vas emprar per fer sa foto.

No em vull passar fotent-te molta canya tan sols et diré que les parts blanques de ses aus estan sobreexposades. Crec que en Toni Cladera ha comentat altres vegades que exposar bé els blancs de les aus és una de les majors dificultats pels fotografs de natura.

Anims i continua pujant-ne!!!

Jaume Franch
18/07/2014, 19:53
És possible que més d'un no reconeixi que NURA és na Teresa SANTACANA, qui va tenir que fer un parèntesi en la seva biografia i que, ara, reempren la marxa com ella vol.
Aprofito aquest primer post de na Teresa per felicitar-la i donar-li la re.benvinguda entre nosaltres.

Tema tècnic:
Apart del que et diu en Joan A., la foto que veiem pésa 109Kb i, probablement, superava els 485Kb al pujarla; motiu per el que el programa les comprimeix en detriment de la qualitat original.
Recorda Teresa, prura no sobrepassar els 485Kb al pujar una foto.

Francisco Aviles
20/07/2014, 12:31
Hola Teresa,estic content de tornis per aqui...
Salut

Lafebre
20/07/2014, 17:27
Teresa, si no estic mal fixat, em sembla que és la primera vegada que veig -i comento- una foto teva i, pel que ens ensenyes en aquesta, espero veure'n moltes més. La composició la trobo més que correcta. La manca general de definició que se li aprecia segurament és degut al que comenta en Jaume. Molt bé, Teresa.

Carlos Silvestre
20/07/2014, 20:42
Lo mejor es verte de nuevo activa y cargando pilas. Un abrazo.

Raul Sintes
21/07/2014, 16:30
Benvinguda a l'activitat fotogràfica al foro.
Has pujat un tipus de fotografía que jo no he fet mai. Així que tan sols et repetiré el què han dit els companys, hi manque una mica de definició a la imatge.

Nura
21/07/2014, 22:59
Fins ara, són gairebé les 12 de sa nit, i acab de xalar molt amb ses havaneres del grup ciutadallenc "Xalandrí" i, com no, amb els joves "Arrels de Menorca" que es pot dir que es seu mestre va ser en Floreal des Parranderos a Cala Corb. En acabar he saludat a en Raül Sintes i a sa seva dona i m'ha dit que havia vist sa meva foto i que me l'havia comentat. Idò, vet aquí, que després de ses lliçons particulars, a ca meva i amb es meu ordinador, que en Jaume F. me va donar, resulta que sa primera la vaig pujar amb ell as costat. No havia mirat es comentaris. Perdonau si ho faig ara.
Gràcies a tots per sa rebuda que me feis i procuraré, poc a poc, està a s'alçada vostra.
Joan A. tindré en compte lo des paràmetres. Gràcies per dir-m'ho! Quant a sa sobre exposició de ses parts blanques, sé que ho de millorar. Pensau que després d'un any i un poc més de no fer fotografía (i que ja sa meva edat no me permet seguir es ritme vostre) he perdut bastant de sa qüestió técnica. Només us puc dir que sé el que vull fotografiar, sé lo que tenc a s'arxiu, i que procuraé eaprendre allò que he desaprès, ja sigui per manca de pràctica i perquè es meu cervell ja no me funciona com més o manco sis anys.
Una vegada més gràcies per haver-me rebut tant bé i me podeu "fotre sa canya que volgueu!"
SALUT i una abraçada per tothom!!!

Bep Taltavull
22/07/2014, 08:57
Estic d'acord amb els companys en lo dels blancs passats, però al cap i a la fi, una fotografia que te coses que m'agraden... com aquella ala moguda i els reflexes.

Nura
22/07/2014, 17:37
Muchas gracias Carlos! Ya sabes que tú y Jaume sois mis "mentores" !:)
Un abrazo.

Nura
22/07/2014, 17:39
Aquest dos elements que esmentes, Bep, és molt difícil que no surtin en aquest tipus de fotografía d'animals, sobretot d'aus. Quant en es reflexes, m'apassionen. Ja us ho aniré mostrant. Gràcies Bep!

Bep Taltavull
22/07/2014, 20:41
Aquest dos elements que esmentes, Bep, és molt difícil que no surtin en aquest tipus de fotografía d'animals, sobretot d'aus. Quant en es reflexes, m'apassionen. Ja us ho aniré mostrant. Gràcies Bep!

No sé si m'has entes Teresa, deia que l'ala moguda m'agrada perque dona dinamisme a la foto i no sembla que tots els bitxos hagin parat per tu...jajajaja

Lluis Surralles
22/07/2014, 21:21
Benvinguda Nura: No recordo haver comentt mai cap foto teva. M´agrada força pero, per composició, penso que aquest braç de terra ón hi ha els ocells parteix la foto per las meitat. Crec que hauria d´estar o mes amunt o mes avall. No sé si coneixes la regla dels dos terssos. Si vols te la explico o bé els companys del FF que veig que hi tens amistat.

Nura
22/07/2014, 21:47
D'acord Bep. No t'havia entès. Bona nit!

Nura
22/07/2014, 21:49
Gràcies pel teu comentari Lluís, si que la conec però de vegades me falla ja que com he dit abans, tal vegada en aquest cas, m'hagin superat els reflexes. Bona nit!

Lluis Surralles
24/07/2014, 20:00
Bona nit, Nura I tant que havia vist, i comentat, fotos teves pero fa molt de temps. Per cert: un dia, per casualitet, vaig conèixer un filla teva que treballava a Badalona, al costat d´on jo tenía l´estudi

Nura
25/07/2014, 22:56
Bona nit! Sí, Lluís. És la meva única filla. Ara viu a Menorca, a Es Castell com jo i fa feina al Centre de Menors de Menorca ("Antiga Casa de la Infancia") i a més tinc un net, fill d'ella, que és el que tinc en braços a la foto. El dia 4 d'agost farà sis anys.

Lluis Surralles
26/07/2014, 17:21
Com passa el temps. Pel que dius fa mes de 6 anys que la vaig veure i em semblava que va esser ahir. Dona-li molts records i moltes felicitats a tu i a ella pel nen. Una abraçada.