PDA

Ver la versión completa : Forn vell

joangomila
20/04/2013, 20:29
Avui capvespre en Bep i jo hem anat a un lloc d'es terme de Ciutadella a fer unes fotos. Tot i que anavem per fer fotografia de paissatge, just arribar, he vist aquest forn vell que m'ha cridat l'atenció. Ja des de tot d'una he vist que sa foto havia de ser en blanc i negre. Aquí la teniu, just acabada de sortir d'es forn (mai més ben dit* ;D).

https://farm9.staticflickr.com/8252/8665422077_d645178ffe_b.jpg

Cámara Nikon D5000
Exposición 0,033 sec (1/30)
Aperture f/5.6
Lente 19 mm
Velocidad ISO 200
Tendencia de exposición 0 EV
Flash No Flash

PepePenafiel
21/04/2013, 19:48
Joan es una imagen con muchas posibilidades, estoy de acuerdo en tu visión en B/N , le sienta de coña.
No entiendo mucho de B/N pero quizá le falte algo de contraste. Caña como le llama Lluis

joangomila
21/04/2013, 21:25
Gracias por tu aportación, Pepe. :)

raulsintes
22/04/2013, 10:35
Està una mica caiguda cap a l'esquerra, no? Em xoca una mica ses clàvies de llum modernes que hi ha, i sa senalla que penja que semble que la van penjar ahir mateix, dons contrasta amb l'abandó de l'indret.

joangomila
22/04/2013, 13:18
Raul, en aquesta foto el que em marca la verticalitat és l'angle interior de l'habitacle, que en aquest cas em sembla que está ben vertical. Crec que l'apreciació teua que et sembla que està caiguda deu ser degut a un tema més de perspectiva des d'on està agafada la foto.
Gràcies pels teus comentaris.

CarlosSilvestre
22/04/2013, 18:21
Me gusta. Coincido en algo de falta de contraste y le añadiría cierto grado de viñeteado aunque esto es un asunto de gustos personales.

VLafebre
22/04/2013, 22:29
M'agrada la foto, Joan, i la decisió de fer-la en BN trobo que és encertada. Jo també crec que li manca una mica de contrast. En lo del vinyetejat que comenta en Carlos, jo no hi havia caigut en aquest cas, però pot ser una opció força vàlida.

Té raó en Raül en la seva apreciació de la sanalla, però que en qualsevol cas no deixa de ser una anècdota i que no afecta per res a la qualitat de la foto.

Bona foto, Joan.

beptaltavull
23/04/2013, 14:09
M'agrada com t'ha quedat Joan, en quant al contrast que apunten els companys, he de dir que,
he vist l'histograma be, però potser provaria a enfosquir-la un poc i crec que guanyaria...
també provaria a clonar els interruptors del llum...* ::) ::)