Ver la versión completa : Camp de roselles
1706
ISO 3200
Nikkor 80-200 a 100 mm, f/13
1/320 sec.
La temperatura de color està modificada en el moment del procesat.
Pepe Peñafiel
24/05/2014, 11:19
¿que les pasa a las amapolas que encuentro que cada vez e menos en nuestro campos?
Primaveral imagen preciosamente enmarcada con esos dos árboles cubiertos en su tronco.
Es una imagen festiva, actual y muy bien vista.
Por cierto tamaño 105 Kb ( ¿ es el que colgaste?…)
Bep Taltavull
24/05/2014, 19:40
Preciosa!!! Vicenç, estic d'acord amb en Pepe amb "l'enmarcat", potser el retall de l'esquerra hauria de ser just on comença l'arbre, ja que el troç de camp que hi ha a l'esquerra de l'arbre em distreu.
Francisco Aviles
24/05/2014, 22:52
Vicent, una cosa el desenfoque en las amapolas es a proposito ?
Pepe, Bep,
Chicos, os he de dar la razón. Mira que me lo había mirado una y otra vez antes de darla por definitiva. Me preguntaba, ¿la recorto por ahí o no la recorto?. Está claro cual fue mi decisión… pero al leer vuestros comentarios pensé que cuatro ojos ven mas que dos, me lo miré de nuevo y, sí, la foto mejora con el recorte donde empieza el árbol de la izquierda. Gràcies, nois.
Xiscu,
Sí, esclar que el desenfocament de les roselles és a propòsit, a l'igual que la tonalitat que li vaig donar. Vaig pensar que per aquesta foto li anava bé així. De fet, si t'hi fixes, el desenfocament que parles també hi és (molt suau) en els arbres del primer terme.
Joan A. Gomila
27/05/2014, 19:09
Poc més que afegir al que ja heu comentat. M'extranya que no t'hagis decidit pel retall ja que t'hauria quedat una composició "made in Lafebre".
Lluis Surralles
29/05/2014, 21:47
Em sap greu, Vicens pero aquesta foto no m´agrada massa.En primer lloc l´enquadrament. Em sobra tot l´espai después del tronc de l´esquerra. Per altre costat, les roselles, que son el motiu principal de la foto, les veig massa lluny i, en canvi, em sobra prat per la part de baix. També la veig una mica sobreexposada. Penso que, una mica mes fosca, hagés guanyat molt