Iniciar sesión

Ver la versión completa : Ral·li de Sitges

Lafebre
07/04/2014, 13:02
L'últim diumenge de març i en un matí molt plujós es va celebrar una nova edició del ral·li de cotxes d'època entre Barcelona i Sitges. Els participants acostumen a anar molt elegants amb vestits d'època. Vaig estar rumiant i fent proves per veure quin "acabat" li anava millor a aquestes fotos i finalment em vaig decidir per aquest, amb un cert toc de sèpia i un suau desenfocament.

1557
ISO 3200
Nikkor 24-70 a 70 mm, f/3,5
1/40 sec.

Carlos Silvestre
08/04/2014, 09:16
Una foto poco habitual en ti. Muy logrado el tratamiento acorde con la "época". Creo que hubiera dejado el rostro de la mujer más arriba a la derecha pero entiendo que has priorizado el que se viera el sombrero.

Bep Taltavull
08/04/2014, 20:11
Certament que es una imatge que no la faria teva... m'agrada el resultat final amb aquest revelat a l'estil de l'època.

Em demana el focus als ulls del nen i no tant als llavis de la dona.

Fotofindera, per ser algo diferent i de qualitat :very_drunk:

Raul Sintes
08/04/2014, 20:12
M'agrada el resultat final de la fotografia.

Joan A. Gomila
10/04/2014, 15:16
A jo també m'agrada molt. Fotofindera.

Manel Almar
10/04/2014, 17:14
Quina sorpresa Viçenc, no ens tens acostumats aquet tipo de imatges, pero molt be, m´agrada, es tratament que li has donat com sa composició.
M´agrada.:very_drunk:

Pepe Peñafiel
12/04/2014, 13:09
Tiene un tratamiento que me gusta mucho Vicenç.
El único problema que le veo a la imagen es que he visto antes la de últimos retoques….¡¡lo siento!!

Juan Cuadros
15/04/2014, 19:26
Para mi es de la categoría de la otra y la verdad que no sabría con cual de las dos quedarme pues cada una de ellas tiene unos valores diferentes pero que guardan una similitud.
El tratamiento es muy bueno pero yo me quedo con la expresión de las personas fotografiadas y la forma de plasmarlo en la imagen. Enhorabuena!!.