PDA

Ver la versión completa : Fra Bernat

Joan A. Gomila
26/03/2014, 15:23
Avui migdia fent un repàs de fotos que havia fet, m'en he trobades un parell que s'havien quedat processades i que no les havia penjades aquí.
Com que darrerament no acaba de tenir prou temps per a fer fotos noves aquí vos en deix una d'una sortida que vam fer en Bep i jo. En es seu dia crec que ell ja vos va mostrar alguna foto d'aquesta sortida.

1496

Lafebre
27/03/2014, 17:39
Per mi hi ha dos aspectos a destacar, en aquista foto. Un, de molt positiu, és l'agradable moviment de l'aigua. Crec que vas saber donar-li la velocitat precisa, ni més ni menys. L'altre aspecte, no tan positiu, és lo avorridot que us vau trobar el cel aquell dia. Llàstima, són d'aquelles coses on no s'hi pot fer res i que no depenen del fotògraf.

Joan A. Gomila
27/03/2014, 18:03
Moltes gràcies, Vicenç, realment duc unes quantes sortides en que em trob amb el cel sense cap núvol...que hi farem....

Bep Taltavull
27/03/2014, 22:11
Una bona sortida... llàstima de cel, si.

Tú et vas arriscar més que jo i et va valer la pena, Fra Bernat retallat per l'horitzó... no era fàcil... però ho vas aconseguir...

Joan A. Gomila
27/03/2014, 22:19
Ventatges d'haver fet escalada esportiva quan era mes jove jajaja.

Se m'havien oblidat ses dades Exif: ISO 200, f/20, vel. 30 segons. Sigma 17-70 a 32 mm.

Jaume Franch
27/03/2014, 23:39
Preciosa foto.

Doncs a mi no m'acaba de convèncer el moviment de l'aigua com celebra en Vicenç. Em sembla una sedositat excessiva.

Però no li treu encant.

Lluis Surralles
29/03/2014, 12:35
Un altre foto ón el pricipal argument, al meu entedre, es la simplicitat. Molt bé. Quan a lo dels núnols, en podries afegir uns quans d´arxiu i seria perfecte. No sé qui ha dit en un comentari que estem gandulots, Té tota la raó. Sobretot jo, molt comentar pero no faig ni una foto. M´haureu de despedir.

Joan A. Gomila
29/03/2014, 15:45
Ja vindran altres temps d mes produccio. Pero aqui no es despedeix a ningu.

Pepe Peñafiel
30/03/2014, 09:50
Esto podría unirse al comentario de ayer en wassap. Tiempo bueno-yiempo malo.
Mas fotogénico el tiempo malo que al final acaba siendo "más bueno para nosotros".Menudo juego de palabras.
Me parece una buena imagen, me gusta el encuadre y el tiempo que le has dado. El resto no dependía de ti ( salvo madrugón o trasnochada).