Ver la versión completa : Na Peu. Fornells
Cisco Dura
16/03/2014, 19:06
Abans de tot, encara que faci temps que no he penjat cap foto, si vull dir que he anat seguint el foro en relativa assiduïtat. Reconec que en Xisco Avilés m’ha tingut força entretingut. Té molta idea amb els bodegons i molt interessants.
La que avui present és un poc diferent, en quant al seu tractament. És una tècnica emprada per poder aplicar textures.. Voldria que em donéssiu la vostra opinió.
1460
Les dades son les següents:
Iso 200 Diafragma f/13 Exposició 1/50 Distància focal 64 mm
Pes 398 Kb
Francisco Aviles
16/03/2014, 19:26
Hola Cisco,gracies estic content,que t´entrengui, encara que sigui un poquet.Sa teva foto m´agrada i es tractament també
Raul Sintes
17/03/2014, 12:47
És un altre forma de veure la fotografia. No em desagrada el mar i el bosc, però l'afecta del cel, per jo ho fa malbé el conjunt.
Bep Taltavull
17/03/2014, 22:15
Bon experiment Cisco, potser li hauria baixat una mica l'opacitat a la capa de la textura... no sé...
En tenc una molt parescuda :rolleyes:
Cisco, quina alegria tornar-te a veure per aquí. Pel que fa a la foto, experimentar sempre és bo.
Cisco Dura
18/03/2014, 20:03
Seguint els vostres consells:
Raül, he provat de no posar textura al cel tal com comentes, i el resultat (que he estat capaç de treure) és pel meu gust bastant pobre.
En quant a davallar l’opacitat que proposa en Bep, aquí penjo el resultat perquè pugueu opinar
1469
Pepe Peñafiel
18/03/2014, 20:28
El probar y experimentar siempre es interesante. Sobre el resultado nome atrevo a opinar porque soy algo tronco. Si te diré que me convence más la segunda opción con menos opacidad en las texturas
Raul Sintes
19/03/2014, 17:43
Aquesta segona opció, m'agrada més.
Jaume Franch
20/03/2014, 11:25
1. Ens alegrem molt tenir-te actiu al Fòrum, altre vegada, Xisco.
2. Soc un defensor dels que intentem experimentar, innovar, etc. Per tant, m'encanta la teva proposta.
3. Justament, posar textures en un paisatge crec que és molt arriscat. Imagino que ho hauràs provat en altre tipus de foto, no?.
Més, Xiscu. :)
Cisco Dura
23/03/2014, 18:53
He estat absent d’aquest foro, però no deix mai de seguir-lo. M’agrada veure les vostres opinions i els vostres comentaris, per poder millorar una tècnica o la qualitat d’una fotografia. . Això és una forma de dir-vos i animar-vos a que no afluixeu, perquè això fa que sigui un foro diferent a molts d’altres a on fa mal trobar una crítica constructiva. La tècnica que he emprat per aplicar textures a una foto, m’he servit del apunts que em va passar en Bep del curset que va fer amb en Bosco Mercadal i de l’ajuda d’un company que també va assistir a aquest curset. En quant l’experimentació de textures sobre un paisatge ho he trobat un poc complicat per arribar a trobar el motiu i que la foto original fos a la vegada adequada per aquest fet.
Jaume Franch
23/03/2014, 19:25
Xiscu Durà, vindràs a la sortida i/o al dinarde diumenge , no?
Cisco Dura
23/03/2014, 21:42
Em sap greu, vos asseguro que me feia molt il·lusió venir, però el proper cap de setmana, no serè a Menorca. Esper no fallar la pròxima trobada. Bon dinar i bones fotos.
Joan A. Gomila
27/03/2014, 23:09
Sa segona versió que has pujat no em desagrada, ja que es pot apreciar el santuari de El Toro, cosa que a sa primera versió no es veia.