PDA

Ver la versión completa : Decadencia

Francisco Aviles
09/03/2014, 18:45
Hola a todos, aqui os dejo una de hoy.. espero vuestra opinión. gracias.1439

Jaume Franch
09/03/2014, 19:25
ya te irás acostumbrando a mis reticencias sobre las fotos en B&N, en particular donde me parece que el color tiene su protagonismo.
Nuestros companyeros ya lo saben y me pinchan en ese sentido. Eh, atlots?. :cool:

Francisco Aviles
09/03/2014, 20:02
Jaume , no t´agrada el B & W ?...

Francisco Aviles
09/03/2014, 20:24
1440Jaume te la pongo en color, aver si te gusta un poco más..

Jaume Franch
09/03/2014, 23:44
No es que no me guste el B&N , es que me parece que en demasiadas ocasiones abusamos de ese efecto.
Salvo algunas excepciones, el B&N me parece fuera de lugar. Por eso no suelo comentar las fotos en B&N.
Pero, por favor, que no te incomode mi creiterio. Tu a tu aire.

Llámale gusto personal, criterio, o simplemente manía. Soy cromófilo por definición.
Me cuesta entender, por ejemplo, que te parezca mejor presentar un paisaje marino en B&N que en color. Me refiero a esa foto que no hace mucho subiste y en la que alguien le pareció ver una patera.

Por si quedara alguna duda, respeto vuestro gusto por esa monocromia, aunque no la comparta.

Francisco Aviles
10/03/2014, 09:43
Muy bien, Jaume sobre gustos no hay nada escrito, no me incomodo para nada...
Salut

Bep Taltavull
11/03/2014, 17:23
Jo prefereixo la de B&N, m'agrada el contrast, la compo i la veig ben exposada.

Francisco Aviles
11/03/2014, 17:40
Gracies Bep, m´agrada que t´agradi...

Joan A. Gomila
12/03/2014, 12:55
A jo, al contrari que al Boss, em solen agradar bastant les fotos en blanc i negre.

En aquest cas concret, tot i que m'agrada el processat del b/n, prefereixo la de color ja que el vermell del tricicle romput ajuda a equilibrar la foto i la composició, quan en la versió monocroma no te gens de protagonisme. També els graffitys de la paret tenen més pes en color que en monocrom.

Finalment, crec que s'hauria de corregir la caiguda de la linea horitzontal de l'estructura de la coberta de l'edifici, tot i que hi ha que veure com queda la composició una volta retallada la foto....:rolleyes:

Francisco Aviles
12/03/2014, 16:04
1445Gracies, Joan
aqui la tens..

Lafebre
14/03/2014, 13:03
Xisco, jo no entraré ara a si m'agrada més la de BN o la de color. Trobo que això és una decisió que només pertany a l'autor. Es tracta de com l'autor hagi vist l'escena i com l'interpreta. Jo sempre he cregut que quan una escena determinada la "veus" en BN, la foto final només serà en BN i, quasi el mateix, quan la "veus" en color, només l'interpretes en color i la foto final gairebé segur que només serà en color. I dic "gairebé". Val, acceptem que una escena originalment "llegida" en color, ara la reinterpretem en monocrom. Si és així, t'adonaràs que no val només el convertir-la i ja està. És necessari que partint del raw original es torni a "revelar" la imatge de nou per poder veure-la en BN. Si no ho fem així, hi ha el perill que, d'entre altres coses, ens passi que perdem informació en algunes zones, com t'ha passat a tu en aquesta foto a la part superior esquerra de la teulada on, a la foto en color encara hi ha més o menys detalls i, en canvi, a la versió monocroma s'ha convertit en una gran zona quasi negra, sense informació. Em sap greu tot aquest "rotllo", però és tal com jo ho veig.

Francisco Aviles
14/03/2014, 13:57
gracies, no es cap rollo, me gusta que me comenteis mis errores,te lo agradezco.
Salut

Jaume Franch
14/03/2014, 16:38
Jo crec que la horitzontal correcte és la del terra de la paret del fons, no la del sostre.

Francisco Aviles
14/03/2014, 17:49
Ok. Jaume ,tienes toda la razon...es elsuelo que deberia estar horizontal..
Gracies

Carlos Silvestre
15/03/2014, 15:24
Creo que le va más el BN pues en la otra el exceso de colores distrae un poco.