Iniciar sesión

Ver la versión completa : Niño

Francisco Aviles
26/02/2014, 16:32
1405Hola aqui os dejo este retrato de este niño gambiano,imagen tomada hace unos años
Saludos
460 KB
1024X768
F/3,5
1/125 s
ISO 160

Antoni Cladera
26/02/2014, 21:04
Bon vespre Francisco,
tens 15 visites i encara no t'han fet cap comentari. Jo si que el vull fer. No arribaré a la tècnica..... vull comentar tant el missatge com la conceptualització d'aquesta imatge....
Tot i que la composició, les linies, textures s'acosten a l'extrem idoni d'una fotografia de retrat, no m'acaba d'agradar que et centris tant en el fillet, la mirada i (pel meu judici) la misèria.....representada per la brutícia de la cara.... Aquests ull són tant potents que fent-los entrar més dins l'enquadrament i inclús, deixant veure "la portadora" seguirien sent un punt clau boníssim. No sé si m'explic... fotògrafs com en Salgado, Soriano o el "nostre" Joan Guerrero, han retratat la pobresa, però sempre dignificant a aquesta gent.
Amb aquestes paraules no vull per res que em mal interpretis, simplement vull donar el meu punt de vista sobre aquest tipus, tant difícil, de fotografia.....

Una abraçada

Francisco Aviles
26/02/2014, 21:12
Gracies Toni, por tus comentarios,la imagen fue tomada un poco a la carrera no pude pensar mucho el encuadre ,de toda maneras esos ojos dicen muchas cosas,cada uno veremos cosas diferentes, o no ?

Salut

Antoni Cladera
26/02/2014, 21:30
Gracies Toni, por tus comentarios,la imagen fue tomada un poco a la carrera no pude pensar mucho el encuadre ,de toda maneras esos ojos dicen muchas cosas,cada uno veremos cosas diferentes, o no ?
Absolutament d'acord.... però també ho podem interpretar de moltes altres.... ;-)

Francisco Aviles
26/02/2014, 22:00
Para mi,creo que esta imagen trasmite algo...y eso creo que es la esencia de la fotografia.
a cada persona le trasmitira cosas diferentes,pero si dice algo.. Ya esta bien.

Bep Taltavull
26/02/2014, 22:39
crec que amb un equadrament més obert guanyaria... no hi ha cap dubte de que transmet moltíssim

Carlos Silvestre
02/03/2014, 19:50
Esa mirada y el brazo cruzando por delante son una pasada. Coincido en que se podía haber mejorado la composición.

Pepe Peñafiel
02/03/2014, 20:48
Coincido pero no me extraña que te emborrachasen esos ojos.

Francisco Aviles
03/03/2014, 16:14
Gracias a todos por vuestra opinion.
Salud