Ver la versión completa : Mapping
Gran afluència de públic al mapping a la façana de l'Ajuntament amb motiu de la festivitat de Santa Eulàlalia.
ISO 2500
24 mm, f/3,5
1/25 sec.
1384
Jaume Franch
22/02/2014, 13:47
M'encanta el fenòmen del Mapping i la teva foto.
Tot i que, com sempre, estic segur que ho has probat, el cor em diu que retallaria una mica de negre de la base de la foto.
Llàstima la grua de focus.
Raul Sintes
23/02/2014, 20:11
La foto és fantàstica encara que no sé prou be que vol dir mapping en anglès. Estic d'acord amb en Jaume, jo també retallaria els 50% de la zona negre de baig.
M'encanta el fenòmen del Mapping i la teva foto.
Tot i que, com sempre, estic segur que ho has probat, el cor em diu que retallaria una mica de negre de la base de la foto.
Llàstima la grua de focus.
Jaume i Raül, respecte a retallar la zona negre de sota, vaig estar fent un parell de proves diferents abans de donar aquesta com a definitiva. Si bé es cert que eliminant una part del negre tampoc em desagrada, en aquell moment em vaig decantar per aquesta opció. En tot cas, és un aspecte pel qual no discutiriem :). Gràcies per les vostres aportacions.
Jaume, la grua de focus…. ja vaig estar pensant-hi, ja, en intentar desmuntar-la, però em va semblar que als mossos d'esquadra que tenia tot just darrera meu, a la porta de la Generalitat, no els hi faria gaire gràcia, així que vaig decidir que si la integrava al paisatge, fins i tot podria quedar bé… :cool:
La foto és fantàstica encara que no sé prou be que vol dir mapping en anglès. Estic d'acord amb en Jaume, jo també retallaria els 50% de la zona negre de baig.
Gràcies Raül. Si vaig fer servir el terme "mapping" pel títol no és pas perquè m'agradi fer servir paraules d'altres idiomes quan escric en català o castellà, ans el contrari, sinó perquè era el nom oficial que li van donar en el programa d'actes i, pel que he vist, és el nom que se li dóna a tot arreu en aquest tipus d'espectacle.
Bep Taltavull
24/02/2014, 21:38
Bona imatge Vicenç, unes llums molt ben mesurades, com de costum, i molt bona composició,
en referència a la part fosca de baix, la veig proporcionada per la resta de la imatge.
Temperatura de color???...5000K???
Bona imatge Vicenç, unes llums molt ben mesurades, com de costum, i molt bona composició,
en referència a la part fosca de baix, la veig proporcionada per la resta de la imatge.
Temperatura de color???...5000K???
Bep, aquí vaig fer servir el balanç de blancs automàtic de la càmera. Quan vaig a pavellons poliesportius, si tinc oportunitat d'acostar-me a la pista (que procuro fer-ho sempre), llavors faig la lectura "personalitzada" del lloc amb la carta de gris neutre, tenint en compte la llum reflectida del parquet, ja que sinó, a l'hora d'editar, et crea veritables maldecaps.
Carlos Silvestre
02/03/2014, 19:47
Aaaaay...una de Lefèbre sin mirar la firma. Me gusta este contorno de cabezas en primer plano y me sobra el artilugio de la derecha pero ya sé que era imposible de quitarlo ("¿por favor serían tan amables de retirar los focos que soy de Fotofinde y voy a hacer una foto?")
Pepe Peñafiel
02/03/2014, 20:45
Jajajaja.
Creo es la esencia de tu trabajo. No porque la considere personalmente la mas atractiva de las que has colgado si no por la explosión de colores perfectamente editados.
Muy buena. Si tuviera que ponerte una foto de perfil y eligiese yo elegiría esta.
Muy buena Vicenç