PDA

Ver la versión completa : Otro BodeClosca

Francisco Aviles
19/02/2014, 22:44
Espero no cansar mucho a la audiencia, pero a ver si se anima un poco la gente a subir fotos y comentar, si me paso un poco me lo comentais y no subo tantas...,
1020x680
264 KB
f/18
4 s
ISO 100
Salut1380

Carlos Silvestre
20/02/2014, 16:39
Han quedado como flotando en el éter, en plan "Gravity".

Francisco Aviles
20/02/2014, 17:17
Carlos, como experimento no te gusta ?..
yo creo que hay que intentar hacer cosas diferentes, a veces gustan.. a veces no..

Lluis Surralles
20/02/2014, 17:42
La veritat es que, de tots els bodegons que has pujat, aquest es el que m´ha agradat menys. Veig el color de fons massa uniforme amb el color de les closques i, pot ser, en contre del que s´ha comentat en altres, hi veig massa aire per tots els costats. De totes formes em segueixen agradant els teus bodegons per la creativitat i imaginació. No em canses en absolut.

Francisco Aviles
20/02/2014, 18:14
Gracies, LLuis pes teus comentaris.

Mi intención en este bodegón, si llega a esa categoria ..
Era darle una uniformidad y suavidad de tonos y colores , algo "etereo" , como a dicho anteriormente Carlos.

Lafebre
22/02/2014, 13:18
Xisco, estic totalment d'acord amb el que dius d'experimentar i fer coses diferents, però en aquest cas, el que m'ha sobtat més és el to massa fred de la foto que, al meu criteri, no se li adiu massa als objectes d'aquest bodegó. La totanilat del teu primer BodeClosca era molt més adient i, a la vegada, agradable a la vista.

Jaume Franch
22/02/2014, 13:51
Aplaudeixo la iniciativa, com no, Xiscu.
Com dius, hem d'anar experimentant i provant , surti el que surti.

Aquesta foto, ja veus, no agrada tant. Però crec que ten moooltes altres opcions, gravity apart.

Raul Sintes
23/02/2014, 20:21
Idò a jo, em ben agrada aquesta foto. Pens que els colors han quedat integrats molt be i la sensació de flotabilitat dels elements també li donen un plus afegit. Per la simplicitat dels element la trobo molt relaxant.