PDA

Ver la versión completa : Socarrell amb vistes

Bep Taltavull
18/02/2014, 17:40
Una sortida llampec fent de "taxista" a uns caminants...

EXIF's f/16 vel. 1/3s ISO 100 focal 24mm i degradat de 2'5 passos

1377

Carlos Silvestre
19/02/2014, 16:14
Impecable paisaje con una tonalidad de las rocas preciosa. Veo que te estás pasando al filtro degradado ¿eeeeeeh...?

Bep Taltavull
19/02/2014, 22:10
Gracias Carlos, el filtro es muuuucho más cómodo, pero no reporta la misma emoción... la cartulina sigue en la mochila :very_drunk:

Joan A. Gomila
20/02/2014, 12:21
Molt bé, Bep, bona composició amb es socarrell en primer plà.
No se si és per es filtre degradat però li trob a faltar una mica més de llum a les roques de la part superior esquerra i també a una petita zona de les roques de la dreta. Jo de tu deixaria es filtres dins sa motxila i tornaria a agafar sa cartulina :rolleyes::p (si em permets sa broma, jajajaja).
Per lo demés bona foto amb sa que has demostrat que amb pocs elements es pot aconseguir una bona imatge.

Carlos Silvestre
20/02/2014, 16:34
Gracias Carlos, el filtro es muuuucho más cómodo, pero no reporta la misma emoción... la cartulina sigue en la mochila :very_drunk:

Vale, perooo...¿y lo que te ahorras en traumatólogos y fisioterapéutas para tratar las tendinitis?

Bep Taltavull
20/02/2014, 19:42
Molt bé, Bep, bona composició amb es socarrell en primer plà.
No se si és per es filtre degradat però li trob a faltar una mica més de llum a les roques de la part superior esquerra i també a una petita zona de les roques de la dreta. Jo de tu deixaria es filtres dins sa motxila i tornaria a agafar sa cartulina :rolleyes::p (si em permets sa broma, jajajaja).
Per lo demés bona foto amb sa que has demostrat que amb pocs elements es pot aconseguir una bona imatge.

Gràcies Joan, no et pensis, tenc algo de mono de cartulina... en quant a la llum, he de dir que era molt irregular i crec que es el que li dona qualque cosa especial.

La part de l'illot tenia sol (esmorteït), la part esquerra amb núvols baixos negres i el primer pla una llum en penombre,

així hi tot aquestes dues zones que comentes ja les vaig il·luminar un poc amb PS sense perdre l'encant del moment.

Lafebre
22/02/2014, 13:27
Amb filtre degradat o sense, amb cartrolines o sense… impecable i agradable paisatge, Bep. I això que va ser en una "sortilla llampec", que si arriba a ser una sortida planificada….

Jaume Franch
22/02/2014, 13:44
Excel.lent foto Bep.
Me l'he mirat i remirat i em dona la impressió de que li manca un pel de detall al primer pla. Però veig que ningú ho ha comentat res al respecte.

Raul Sintes
23/02/2014, 20:15
El què importa és saber veure la foto. A jo encara em manca aquesta visió. Conéc exatament on l'has feta, però jo no la haguera vista.

Bep Taltavull
24/02/2014, 21:42
Gràcies, amics, pels vostres comentaris, Jaume, he mirat l'original al 100% i no li noto aquesta falta de detall que dius... potser al redimensionar-la...

Antoni Cladera
26/02/2014, 21:10
No m'agrada parlar d'una foto amb dues versions de partida.......... nyetes!!!!!
Únicament trob que el primer pla té massa volum i lleva importància a la resta del fotograma

salut!

Bep Taltavull
26/02/2014, 22:46
Potser està una mica sobredimensionat el primer pla, però era el que volia recalcar... però... només hi ha una foto... :p

Pepe Peñafiel
02/03/2014, 20:41
Tus marinas son una delicia. Bep me encanta tu trabajo. Te curras las composiciones que es un primor.

Bep Taltavull
02/03/2014, 21:14
Tus marinas son una delicia. Bep me encanta tu trabajo. Te curras las composiciones que es un primor.

Gracias Pepe por tus cumplidos :p la verdad es que hubiera preferido la roca del primer plano en el lado derecho del fotograma para equilibrar, pero fué imposible conseguirlo...