Ver la versión completa : San Valentin
Francisco Aviles
14/02/2014, 16:00
Aqui os dejo una para todos los que esten , enamorados....
Salut1331
Bep Taltavull
14/02/2014, 20:26
Es la que més m'agrada de totes les que has pujat... per cert que som moltes... em falta aire per tots els costats i no entenc que les dues gerres no estiguin alineades.
Bon detall del cornet per rompre la simetria. Una imatge molt agradable a la vista.
Fotofindera!!!
Jaume Franch
14/02/2014, 21:28
Totalment d'acord amb en Bep.
Francisco Aviles
14/02/2014, 22:29
Gracies,por vuestra visita y comentarios ,quiza si que he subido muchas fotos en poco tiempo,pero bueno... supongo es la ilusion del principiante.
Salut
Bep Taltavull
14/02/2014, 22:42
Gracies,por vuestra visita y comentarios ,quiza si que he subido muchas fotos en poco tiempo,pero bueno... supongo es la ilusion del principiante.
Salut
Per res del món es una crítica dir que has penjat moltes fotos, només es que quasi no m'ha donat temps a comentar-les totes... no paris!!! :very_drunk:
Pepe Peñafiel
15/02/2014, 08:40
Veo que tienes una especial predilección por los bodegones y eso es algo que refresca y enriquece este foro.
Me gusta esta imagen, me parece ver cierta falta de aire en algunos de tus encuadres.
Tienes buena gusto y esta , estoy de acuerdo con Bep es fotofindera.
Francisco Aviles
15/02/2014, 10:14
Gracias otra vez Pepe, pues si en general me gusta todo tipo de fotografia, pero el bodegon me atrae bastante, no lo tengo bien montado en casa por falta de tiempo y espacio,pero estoy en ello,intentaré hacerlo un poco mejor cada dia.
Francisco Aviles
15/02/2014, 10:16
Per res del món es una crítica dir que has penjat moltes fotos, només es que quasi no m'ha donat temps a comentar-les totes... no paris!!! :very_drunk:
Ok. Bep, amenazo al Foro con una avalancha de fotografias....:cool::cool:
Manel Almar
15/02/2014, 13:10
Molta bona imatge Xiscu,i coincideixo plenament em es meus companys.:very_drunk:
Francisco Aviles
15/02/2014, 13:20
Gracies Manel..:very_drunk:
Salut
Bona foto Xiscu. Bona la idea, el color, molt encertat i la composició també m'agrada. Coincideixo amb els comentaris que li falta aire, tant en als laterals com en la part inferior. Precisament aquest poc aire per la part inferior fa que es noti encara més la manca d'alineació entre les dues gerres a l'hora de fer el fotomuntatge.