PDA

Ver la versión completa : Entero me gusta mas



Lluis Surralles
04/02/2014, 12:49
M´he portat un equip de flashos que tenia al Joventut i feia servir molt poc, per t1263al de anar fent alguns bodegons i retrats. Aquesta es la primera que he fet. Espero que agradi

Pepe Peñafiel
04/02/2014, 19:29
La foto promete y mucho pero al subirla has tenido un problema (¿quizá el tamaño es mayor de 1024?) y la imagen pesa solo 43Kb , como verás se nota en la calidad de la imagen.
Deberías volver a subirla con la calidad que suero tienes en tu ordenador.
Saludos

Bep Taltavull
04/02/2014, 20:59
A part del que ja comenta en Pepe sobre el pes i qualitat de la imatge, he de dir que te bona pinta i si s'acompanya d'un parell d'efectes podria ser resultona.

Pel meu gust, em molesta la doble imatge del reflexe i la veig una plana... i una mica més d'aire per sota.

Torna-ho intentar que tu en saps :very_drunk: :very_drunk:

Lluis Surralles
04/02/2014, 22:16
Si algunsa cosa em preocupa a la vida es no saber el perque de les coses i, realment no sé el preque s´ha pujat a tant poca resolució. Al arxiu ón estaba era de 10x15 i 150 ppp., apart de aixó no sé que mes fer. Pel demés agraeixo els comentaris constructius, Certement falta aire per baix i té doble imatge per efecte del vidre. Es el primer que faig des´de fa anys. Prometo millorar.

Bep Taltavull
04/02/2014, 23:06
Prova de fer-ho així com explica en Joan A. a veura que passa...

https://www.fotofinde.com/showthread.php?2164-Como-subir-una-foto-al-foro-sin-pérdida-de-calidad (https://www.fotofinde.com/showthread.php?2164-Como-subir-una-foto-al-foro-sin-pérdida-de-calidad)

Carlos Silvestre
05/02/2014, 08:39
La idea con el reflejo de los limones me parece acertada. Los problemillas de resolución solucionables. Como apunta Bep con algún efecto, posiblemente añadiento texturas y viñeteado, mejoraría.

Lafebre
05/02/2014, 14:05
LLuis, pel que fa la qualitat -i ho dic per pròpia experiència, i en Jaume m'ho va fer veure- és un factor clau que el costat més gran no sigui superior als 1024 píxels. Jo vaig pujar una foto a 1026 píxels i va baixar moltíssim la qualitat. La vaig tornar a pujar reconvertida a 1024 píxels i va quedar molt bé. La mida en cm no té res a veure en aquest cas i la resolució en ppi sembla que tampoc afecta.

En quan a la foto, per mi també li manca aire per sota però per contra, m'agrada l'efecte buscat del reflex. També estic amb en Bep que molesta la doble imatge que es veu en el reflex (part inferior del reflex), però que per altra banda, és fàcil de corregir.