Ver la versión completa : Faro Nati
Manel Almar
01/02/2014, 17:58
Bones aqui us deixo una foto que vaig fer, ara fa uns tres anys, al poc temps de tenir sa nikon D3100. Com sempre he fet un processat amb càmera raw i un altre processat un poc mes llarg amb Ps.
Aqui us deixo el paràmetres exif. f8 1/500 iso 200.
Bé ja em direu que trobeu.
Gracies.
1253
Manel, al meu parer aquesta foto té dues lectures totalment diferenciades. Una, l'"artística", diguem-ne, on si veu una clara i encertada voluntat de voler oferir-nos un punt de vista different i atractiu. La composició m'agrada, i el fet que el far tregui només el nas pel fons li dóna aquesta característica d'identificar clarament el lloc sense donar-li el protagonisme al far, que hagués sigut el més fàcil. En aquest sentit, molt bé, Manel.
Per contra, la part "tècnica", des del meu punt de vista, és millorable. Veig el conjunt de la foto massa fosc, massa forçat, i a tot el voltant de la pila de pedres apareix un halo, molt probablement produït per un "revelat" massa agressiu.
Si vas disparar en raw i te'l guardes, crec que pots aconseguir una foto molt atractiva.
Raul Sintes
02/02/2014, 13:26
Estic d'acord amb en Manel, la foto i especialment la monjoa de pedres és massa fosca, jo he provat de baixar-li 2 passos els negres de les pedres amb la corredcció selectiva i la foto ha millorat molt, baix el meu punt de vista.
Carlos Silvestre
02/02/2014, 16:04
De acuerdo. La composición y el punto de la toma muy bueno pero ciertamente está demasiado oscura la roca. Creo que la puedes mejorar mucho en este sentido.
No sé si querías incluir la punta del faro o es un descuido.
Antoni Cladera
05/02/2014, 16:48
diré, simplement... agressiva... ;-)
Jaume Franch
06/02/2014, 13:17
A mi també em convida a aclarir una mica les parts fosques del munt i eliminar l'halo.
Després dels comentaris que s'han fet, no estaria mal que l'autor ens digués què li sembla corregible i què ja li està be.
Bep Taltavull
07/02/2014, 20:14
A jo m'agrada la imatge així, dramàtica, es clar que s'hauria de corregir algún aspecte tècnic... :very_drunk:
Manel Almar
08/02/2014, 00:00
Be, sa meua intenció en cuan aquesta imatge va ser, com diu en Bep donar-li, mes protagonisme en el cel, que ha ses roques, com tambè reconeixer que, es processat aixi sigut, agressiu, i que no le he pogut encertar, dit aço, corregiré els aspectes tècnics, pero el cel procuraré que no varie gaire.
En referencia en es faro, tinc que dir, que jo volia que surtigues, pero per donar-li mes protagonisme...vaig eliminar una punta de una roca que sobre sortia.
Esper que m'hagi sabut explicar, i que penjare sa foto aixi que pugui, gracies.
Manel Almar
10/02/2014, 13:21
Aqui vos deix sa foto, li donat llum, contrast i devallat es negres, ja em direu coses. Gracies.
1316
Bep Taltavull
10/02/2014, 17:10
Personalment la veig molt be, crec que has fet una bona feina :very_drunk:
Jaume Franch
10/02/2014, 22:58
Jo també la trobo millor.
Molt be , Manel
Manel Almar
15/02/2014, 13:13
Moltes gracies per es vostres, savis consells companys.:cool:
Sens dubte molt millor aquesta segona versió que no pas la primera. Personalment, jo encara l'acabaria d'ajustar una mica més, però si a tu t'agrada així, res a dir.
Manel, t'he enviat un missatge persoal. :)
Pepe Peñafiel
05/04/2014, 08:03
Buena corrección Manel. Me gusta mas así.