PDA

Ver la versión completa : I un altre cop ... Venècia



Antonia Sanchez
15/01/2014, 19:29
Aquesta imatge té molts falls, haviam si teniu una estoneta i em podeu dir com hagués millorat. Gràcies :)

1199



Panasonic DMC-FZ38
f/5.6
1/500 s
ISO-125
compensacio 0
distancia focal 6 mm
apertura max. 3
sin flash
longitud focal 34

Fins la propera!

Carlos Silvestre
16/01/2014, 16:28
1200
Bajo mi punto de vista recortando por abajo y también eliminando las ramas. En esta foto sí que se puede mejorar el cielo. Me he tomado la libertad de hacer unas pequeñas modificaciones simplemente con idea de transmitirte mi propuesta.
He recortado por abajo de modo que el horizonte del puerto quede en el tercio inferior, también lo he hecho un poquito por la izquierda. Las ramas se quitan fácil: Seleccionarlas con lazo>Edición>rellenar.
He hecho una selección rectangular del cielo y le he aplicado una capa de curvas (también se puede hacer con niveles) dándole más contraste. Para suavizar el borde le he aplicado un desenfoque gaussiano.
Si te molesta que haya "toquiteado" la foto me lo dices y me doy un capón. De todas formas espero haberte sido de ayuda.

Antonia Sanchez
16/01/2014, 17:58
No me molesta en absoluto Carlos. Gracias. Voy a probar también todo lo que dices para ir "aprendiendo" en retoques. Gracias de nuevo.

Carlos Silvestre
16/01/2014, 18:21
Ah! Quita la manchita del cielo.

Antonia Sanchez
16/01/2014, 19:00
Justament estaba "en ello" Carlos, ... gracias.

Antonia Sanchez
16/01/2014, 19:12
Bueno, lo del cielo lo he tenido difícil con mi "mini photoshop", ¿está mejor ésta que la primera? ¿que os parece?

1201

Bep Taltavull
19/01/2014, 22:18
Aquesta segona versió està millor, encara que veig les altes llums una mica sobreexposades.

Més, més... :very_drunk:

Carlos Silvestre
20/01/2014, 08:50
Bien hecho Antonia.

Antonia Sanchez
20/01/2014, 17:45
Gràcies a tots per perdre una mica del vostre temps amb les meves fotos. Salut !!!

:D:D

Joan A. Gomila
24/01/2014, 15:11
Sa segona versió ha millorat algunes zones però (hi ho dic amb sa boca petita per que no m'en acab de fiar del que veig amb es portatil...) els núvols els veig pitjor, sembla com si s'hagi posteritzat algunes zones.

Segueix Antonia que s'aprenentatge és constant si és a partir de sa pràctica.

Lafebre
25/01/2014, 16:53
Arribo ja al fum de les espelmes per comentar aquesta foto, però haig de dir que comparteixo l'opinió -i la visió- d'en Joan A. Jo també hi aprecio aquesta degradació en el núvols.

Antonia, aquest efecte -quan no és buscat expressament- s'acostuma a produir després d'una edició agressiva, forçada, per sobre del que la imatge pot donar, i que de fet consisteix en una minva important de la gamma de colors o, en el seu cas, de l'escala de grisos.